Haar deskundig oordeel en open en vriendelijke benadering spreekt voor haar. Maar zeker ook de behandelingen/massages die ze me geeft en waarbij ik baat heb. Ik krijg zelfs behandelingen die ik nog... Haar deskundig oordeel en open en vriendelijke benadering spreekt voor haar. Maar zeker ook de behandelingen/massages die ze me geeft en waarbij ik baat heb. Ik krijg zelfs behandelingen die ik nog nooit in mijn gehele leven heb gehad!

Mary van Son

Ik voelde me serieus genomen, kreeg goede uitleg over de oorzaak van mijn klachten en opties voor de behandelingen. Goede uitleg over de kosten / vergoedingen. Vriendelijke medewerkers in de... Ik voelde me serieus genomen, kreeg goede uitleg over de oorzaak van mijn klachten en opties voor de behandelingen. Goede uitleg over de kosten / vergoedingen. Vriendelijke medewerkers in de praktijk. En wat ik ook belangrijk vind: de afgesproken tijd wordt ook gerealiseerd.
Kortom: een fijne praktijk met deskundige medewerkers.

Perfecte behandeling
Zie vorige vrqgen en antwoorden

Ingeval een familielid of kennis een vergelijkbaar probleem heeft

Coen Cozijnsen

Er was een goede uitleg, en werd goed opgevlogd, door het maken van een brace.
Deze werd nog een keer aangepast, omdat hij ergens iriteerde.
Genezing is goedgegaan.

Ik ben heel erg tevreden met de fysiotherapeuten- ik heb 3 verschillende therapeuten gezien en ze waren allemaal uitstekend. Ze hebben voor mij op maat gemaakte spalken ter plekken gemaakt. Topservice

Het prettige kontakt en rustige duidelijke uitleg.
Voldoende tijd voor alle oefeningen ??