Ton Stokwielder

Zeer effectieve behandeling in combinatie met oefeningen om de klachten op te heffen, en samen bedenken van oplossingen/aanpassen van de werkplek voor het voorkomen van klachten in de toekomst omdat... Zeer effectieve behandeling in combinatie met oefeningen om de klachten op te heffen, en samen bedenken van oplossingen/aanpassen van de werkplek voor het voorkomen van klachten in de toekomst omdat tot nu toe de klachten steeds terug kwamen na een half jaar of langer

Yarima sabel

Fijne en duidelijke behandeling met een goed resultaat

Deskundigheid, inlevingsvermogen van je eigenbelang om wer aan de slag te gaan en daarop anticiperen samen met een duidelijke boodschap.

Ze zijn allemaal zo goed dat ik elke keer naar huis met grote opluchting en tevredenheid terugging!!! ??
Ze is vriendelijk en ze luistert naar wat ik fijn vind..,
Ze zijn een hele goeie...
Ze is vriendelijk en ze luistert naar wat ik fijn vind..,
Ze zijn een hele goeie team van assistent tot de therapeuten.

Heel bekwame en vriendelijke therapeut. Vriendelijke en behulpzame dames aan de balie.

Voor en na mijn operatie ben ik vriendelijk en deskundig geholpen door Inge en Anna. Vragen werden duidelijk beantwoord en er werd op de juiste momenten goede feedback gegeven. Ik had veel... Voor en na mijn operatie ben ik vriendelijk en deskundig geholpen door Inge en Anna. Vragen werden duidelijk beantwoord en er werd op de juiste momenten goede feedback gegeven. Ik had veel vertrouwen in de deskundigheid en ben erg tevreden.

Vertrouwelijk, duidelijk, professioneel, overlegd, fijne persoonlijkheid