ria ouwerkerk

Vlotte babbel , je voelt je meteen thuis en serieus genomen

Ze begon met goede massage waardoor de verkleving van t litteken opgeheven werd en daarna de oefeningen en verdere massage’s een gunstige uitwerking hadden op de beweeglijkheid van de gewrichten en... Ze begon met goede massage waardoor de verkleving van t litteken opgeheven werd en daarna de oefeningen en verdere massage’s een gunstige uitwerking hadden op de beweeglijkheid van de gewrichten en dus mijn functioneren.

Bij aanvang van de behandeling gaf ik aan dat de gekregen oefeningen meer last gaven en dat ik daardoor de intensiteit van de behandeling lager heb gehouden. De therapeut heeft tijdens deze... Bij aanvang van de behandeling gaf ik aan dat de gekregen oefeningen meer last gaven en dat ik daardoor de intensiteit van de behandeling lager heb gehouden. De therapeut heeft tijdens deze behandeling meerdere malen aangegeven dat ik wél mijn oefeningen moet doen omdat behandelen anders geen zin heeft. Na meerdere malen te hebben gezegd dat ik de oefeningen wel doe, en naar eerlijkheid heb gezegd dat ik het niet met 1 kg dumbell deed vanwege ernstige naklachten, bleef de therapeut bij de conclusie dat ik de oefeningen niet uitvoerde.

Na werk bereikbaar, vakkundig en persoonlijk.
Ik ben heel goed geholpen.
Ik ben zeek tevreden.

Heel vriendelijk, geïnteresseerd, doet haar werk erg goed, duidelijk en lief persoon waar je je bij je gemak voelt.

Hamers

Ze was kundig, en ik ben van mijn.pijn af waar ik al jaren mee liep

Elly Blom

Ze is deskundig, denkt mee, meelevend , heel
Goed bereikbaar