Ze oefend haar werk met passie uit en heeft plezier in haar werk.
Gaf duidelijk aan wat wel en niet mocht en dat heeft het herstel bevorderd

Ze was duidelijk met de uitleg en voortgang van de behandeling en de thuis oefeningen bedankt Anna voor de behandeling ik zal jouw zeker aanbevelen bij andere

Luisterde goed sloot aan bij mijn ervaringen m.b.t. fysiotherapie en eerdere behandelde varingen. Was vriendelijk, kon motiveren, en keek verder als haar eigen profressie.

Als je met dergelijke klachten hebt,dan gelijk naar handspecialist gaan

Goed overleg, goede behandeling maar mate verloop van de klachten
Vriendelijk en heeft veel geduld

De professionaliteit. Het feit dat ze verwees naar collega’s die vanuit een andere achtergrond misschien een betere of passendere behandeling kon geven. Ze dacht niet primair aan haar eigen... De professionaliteit. Het feit dat ze verwees naar collega’s die vanuit een andere achtergrond misschien een betere of passendere behandeling kon geven. Ze dacht niet primair aan haar eigen portemonnee, maar aan het belang van de klant. Mijns inziens een goed teken van professionaliteit.

Ze luisteren goed wat er niet/wel goed gaat en gaan daarvan uit om mijn hand beter te laten te maken als voor de operatie.

Duidelijke uitleg over het hoe en wat te doen tegen de kwaal

Beppie de Man

Een vakkundige, aardige en goede fysiotherapeut! Heel erg tevreden over de behandeling en de wijze waarop. Ook keurig op de afgesproken tijden.