7.4/10
8.2/10
7.8/10
7.2/10

Sabajo

Ik heb een boxspring gekocht bij Alexander Rotterdam wat een vreselijke bed. Het heeft een harde plank in het midden de rechter kant zakt dus je lig schuin . Heb zo een spijt van mijn geld Ik heb een boxspring gekocht bij Alexander Rotterdam wat een vreselijke bed. Het heeft een harde plank in het midden de rechter kant zakt dus je lig schuin . Heb zo een spijt van mijn geld
Vreselijk dit.

Ik kon wel de topping ruilen maar dat heeft niets al het bed veranderd

Bedden terug nemen die niet duigen want ik zit opgescheept met een bed dit vreselijk is.

Akexander

Via kennis

Haco Alkmaar

6 eetkamerstoelen gekocht, bij de montage bleek er bij een moer een afwijking in te zitten, gebeld zou een nieuwe verstuurd worden maar ik zou zelf de verzendkosten moeten betalen. Daar was ik het... 6 eetkamerstoelen gekocht, bij de montage bleek er bij een moer een afwijking in te zitten, gebeld zou een nieuwe verstuurd worden maar ik zou zelf de verzendkosten moeten betalen. Daar was ik het niet mee eens, uiteindelijk zou deze wel verstuurd worden. Prima. Uiteindelijk de stoel in elkaar kunnen zetten, blijkt de zitting volledig scheef te zijn. Weer mail contact gehad. De stoel zou omgeruild worden. Ruilen ze de stoel om, krijg ik een showroom model met versleten viltjes, oude draai systeem eronder. Voor mij nooit meer Haco.

Niet

Probeer je in te leven in een klant

Alkmaar haco

Internet

Rolene S

Wat een verschrikkelijk bedrijf

Niks

Komen hun afspraken niet na en tonen geen klantvriendelijkheid door updates te geven ontrent bestelling.

Alexandrium

online

Reactie HACO wonen en slapen:

Beste Rolene Suttie,
Excuses voor deze gang van zake.
Beste Rolene Suttie,
Excuses voor deze gang van zake.
De leverancier heeft de levering van de door u bestelde bank diverse keren uitgesteld waardoor de levertijd langer is geworden dan normaal. Voor de levering van uw bestelde bank zijn wij helaas geheel afhankelijk van de leverancier. Wij hadden u tussentijds beter op de hoogte moeten houden. Nogmaals onze excuses.
De bank is inmiddels binnen gekomen, en wij zien dat u een bezorgafspraak heeft ingepland.
Wij wensen u ondanks de moeizame gang van zake veel plezier met de bank!
Met vriendelijke groeten
Haco wonen en slapen

René Peek

Wat een fantastisch bedrijf zeg. Goede persoonlijke service, tips en aandacht! Meubels gisteren geleverd en alles keurig geplaatst en karton en plastic mee terug genomen. Ook hier weer zeer correcte... Wat een fantastisch bedrijf zeg. Goede persoonlijke service, tips en aandacht! Meubels gisteren geleverd en alles keurig geplaatst en karton en plastic mee terug genomen. Ook hier weer zeer correcte mensen. Ben er blij mee en om👊

René

Aandacht en vakkennis

Gewoon zo doorgaan!

Ekkersrijt eindhoven

Internet

Vreeswijk

Zeer slechte ervaring met Haco Amersfoort. Ten eerste van de bank beschadigd en ten tweede had de verkoopster mij verkeerd geïnformeerd over het zitcomfort. Daardoor verkeerde vulling besteld. Haco... Zeer slechte ervaring met Haco Amersfoort. Ten eerste van de bank beschadigd en ten tweede had de verkoopster mij verkeerd geïnformeerd over het zitcomfort. Daardoor verkeerde vulling besteld. Haco geeft mij de schuld van de fout van de verkoopster en willen mij honderden euro's bij laten betalen om hun fout te herstellen. Zijn totaal niet klantgericht en bereid hun fout recht te zetten. Rest mij alleen nog maar juridisch stappen te nemen. Dit is een waardeloze winkel en ik koop er nooit meer wat. En ik raad iedereen aan daar niks te kopen!!!!

Alles.

Amersfoort.

Hoe heeft u ons gevonden?

Was bij de buren TotaalBed.

Mevr Berndsen

Klantvriendelijk

Haco Delft

Viavia

Bus

Waren mooi op tijd,2 vriendelijke mannen,in 25 min stond de prachtige bank netjes op de plek die ik aangaf!Goede levering en keurig op de goede plek afgeleverd,prima zaak!😊

------

Spijkenisse

internet

Hermelijn

Haco Almere geeft echt top service!!
Onze nieuwe bank daar gekocht, en er bleek iets mis te zijn gegaan, maar er werden meteen meerdere oplossingen aangedragen. Ook een deel van de aankoopprijs kon terugbetaald worden, indien gewenst!
Daarna gevraagd of we ook stof konden bijkopen, voor het bekleden van een eigen stoel, en ook dat werd uitmuntend geregeld!
Zelfs toen we onze originele aankoopbon kwijt bleken te zijn (stom, maar ja ...) werd er zonder enig probleem een kopie voor ons uitgedraaid.
Vriendelijk personeel, goed aanspreekbaar, goed meedenken en altijd bereid die extra moeite te doen.
Zeer tevreden over de service, de bereikbaarheid, de aanspreekbaarheid en de vanzelfsprekendheid hiervan! Echt een aanrader!!!

Vriendelijkheid en meedenken van het personeel - service

Geen!

Haco Almere