Sabajo

Ik heb een boxspring gekocht bij Alexander Rotterdam wat een vreselijke bed. Het heeft een harde plank in het midden de rechter kant zakt dus je lig schuin . Heb zo een spijt van mijn geld
Vreselijk dit.

Ik kon wel de topping ruilen maar dat heeft niets al het bed veranderd

Bedden terug nemen die niet duigen want ik zit opgescheept met een bed dit vreselijk is.

Welk filiaal heeft uw order in behandeling genomen?

Akexander

Hoe heeft u ons gevonden?

Via kennis

Reactie HACO wonen en slapen:

Beste Sabajo,
Allereerst willen we je bedanken voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat je boxspring niet voldoet aan je verwachtingen en voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We streven ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren en het is teleurstellend om te horen dat dit in jouw geval niet zo ervaren wordt.
We hebben geprobeerd je gegevens op te zoeken in ons systeem, maar helaas kunnen we zonder verdere informatie geen aankoop vinden onder de naam Sabajo. Zou je ons een e-mail kunnen sturen naar aftersales@haco-wonen.nl met je aankoopdetails en een beschrijving van het probleem? Zo kunnen we je situatie beter begrijpen en hopelijk een passende oplossing bieden.
We hopen snel van je te horen en alsnog te zorgen voor een tevredenstellende oplossing.
Het Haco Team

Score voor HACO wonen en slapen: 1/5