7.4/10

Belachelijke bezorgkosten

Duiven

Via buren

Goedemans

Super fijne winkel ,je word fijn geholpen,wij zijn er super tevreden over

Je word goed geholpen.

In Heerlen

in een woord geweldig

boon

Zeer goede en snelle service

goede beschrijving van produkten/maten/kleuren etc

?

vlaardingen

Hoe heeft u ons gevonden?

ik kom al heel lang bij de fysieke winkels; dus uiteindelijk ook op de website

Linda

Hoe goed ik ben geholpen in winkel. Hoe ik als stront ben behandeld tijdens de levering. De bezorgers zeiden dat de bank niet na boven kon. Hadden de bank vervolgens mee terug genomen. En gezegd dat... Hoe goed ik ben geholpen in winkel. Hoe ik als stront ben behandeld tijdens de levering. De bezorgers zeiden dat de bank niet na boven kon. Hadden de bank vervolgens mee terug genomen. En gezegd dat mijn lift te klein was. Terwijl er geen lift aanwezig was in mijn appartement. Geen geld terug gekregen voor bezorgen en voor het in elkaar zetten van bank. En zelf nog een verhuis bedrijf moeten bellen of die mijn aub konden helpen. En die ben ik zooooo dankbaar. Want hun konden het wel. Maar daarna nog zeggen dat ik een moeilijke vrouw was. Na alle ellende die ik die dag had mee gemaakt was ik nog steeds vriendelijk gebleven. Het heeft me wel tot een besluit gemaakt dat ik daar nooit meer iets koop.

Ik vond de bank mooi

Wees eens wat meer klant gericht

Den Bosch

Op de woonboulevard

R Breugelmans

Goede en duidelijke website

Korte levertijd bij zelf ophalen. Na 3 dagen beschikbaar.

Helaas lange levertijd bij aan huis bezorging, 14 dagen wachttijd voor levering en dat met een prijs van 59,00 euro!

Lelystad

Hoe heeft u ons gevonden?

Winkel reeds eerder gebruikt.

Naudia

Medewerker erg behulpzaam. Fijn contact gehad.

kan geen bedenken

kan geen bedenken

Eindhoven

Hoe heeft u ons gevonden?

Winkel gezien tijdens het wandelen

Meike van Ophemert

Klantvriendelijk, behulpzaam en ze tilde het in de auto die voor de deur stond . De ene plank zou later geleverd worden, 5 tot 6 weken maar uiteindelijk was deze er al met 2 weken , ik werd netjes... Klantvriendelijk, behulpzaam en ze tilde het in de auto die voor de deur stond . De ene plank zou later geleverd worden, 5 tot 6 weken maar uiteindelijk was deze er al met 2 weken , ik werd netjes opgebeld dat ik het op kon halen

Stoere planken en beschreven als op de omschrijving

Eigenlijk niet

Geen verbetering nodig

Vlaardingen

Via internet

Nathalie

Tafel besteld die er niet was. Had echt een hele mooie aanbieding gevonden. De dag erna werd ik gebeld door een hele vriendelijke medewerker dat in het bestel process iemand anders me net voor was.... Tafel besteld die er niet was. Had echt een hele mooie aanbieding gevonden. De dag erna werd ik gebeld door een hele vriendelijke medewerker dat in het bestel process iemand anders me net voor was. Geld zou dezelfde dag nog terug gestort worden. Helaas moest ik hier zelf nog wel achteraan.

Heel jammer verhaal want ben echt blij gemaakt door de site met een dode mus.

Geen idee

Zorg dat de website up to date is

Welk filiaal heeft uw order in behandeling genomen?

Alkmaar, maar ik denk niet dat het aan hun heeft gelegen

Hoe heeft u ons gevonden?

Winkel zit bij mijn werk

Reactie HACO wonen en slapen:

Beste Nathalie,
Beste Nathalie,
Spijtig te horen dat uw bestelling niet goed gegaan is. We hebben meer dan 30 winkels aangesloten op ons centrale magazijn. Nog voor uw online bestelling, heeft er ook een aankoop in de winkel plaatsgevonden. Uw aankoop heeft dit net gekruist waardoor we u alleen uw geld terug kunnen geven. We hopen dan ook hiervoor op uw begrip. Hopelijk kunt u een mooi andere aanbieding bij ons vinden.

Daphne Jansen

Zeer hulpvaardig en vriendelijk personeel. Absoluut niet opdringerig zij laten je eerst kijken en komen helpen als jij er om vraagt. Goed advies. Het personeel probeert je absoluut i net het duurste... Zeer hulpvaardig en vriendelijk personeel. Absoluut niet opdringerig zij laten je eerst kijken en komen helpen als jij er om vraagt. Goed advies. Het personeel probeert je absoluut i net het duurste aan te praten. De meubels werden eerder geleverd dan gepland. De monteurs die de meubels kwamen brengen waren erg vriendelijk en hebben het bed en de bank heel netjes geïnstalleerd.

Wij zijn niet de websitye geweest, hebben alles in de winkel besteld.

Verpakkingsmateriaal van de meubels werd niet meegenomen. Hieraan waren kosten verbonden. Hebben zelf de keuze gemaakt om het niet te doen.

Zaandam

Hoe heeft u ons gevonden?

Langs de winkel gelopen en naar binnen gegaan.