Yassir

Wat een slechte service vanuit Haco!

We bestellen een bank in December 2023 krijgen nadat, we zelf erachteraan bellen dat er iets fout was gegaan met het stof, maar vervolgens na weken dat het weer fout is gegaan met het stofje en dat ik 2 opties heb annuleren aanbetaling terug of opnieuw bestellen maar een andere stof!

Het moet niet gekker worden na maanden wachten is dit de oplossing ik raad iedereen aan om geen spullen te bestellen als het gemaakt moet worden!!!

Maanden zonder bankstel en geen coulance slechtste service ooit!!

Niet

Klant bellen en een oplossing zoeken

Welk filiaal heeft uw order in behandeling genomen?

Heerlen

Hoe heeft u ons gevonden?

Vrienden/internet

Reactie HACO wonen en slapen:

Beste Yassir,
Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de frustraties en het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling bij Haco. Na het grondig onderzoeken van de situatie, begrijpen we dat er onvoorziene problemen waren met de levering van de stof voor je bank, wat heeft geleid tot een langere wachttijd dan normaal. Helaas kon de door jou gekozen stof, Vito 30, niet worden geleverd, en begrijpen we dat de aangeboden alternatieven niet voldeed aan je verwachtingen vanwege de bijkomende levertijd.
We waarderen het dat je ons hebt geïnformeerd over deze kwestie en willen benadrukken dat dit niet de standaard is voor de service die we nastreven. Je bestelling is inmiddels geannuleerd en het volledige aankoopbedrag is naar je teruggestort. We betreuren het ten zeerste dat we je verwachtingen deze keer niet hebben kunnen waarmaken en willen je verzekeren dat we maatregelen nemen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je te laten zien dat we ons inzetten voor uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten. Mocht je verdere vragen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons aftersales team.
Klantenservice Haco Wonen & Slapen

Score voor HACO wonen en slapen: 0.5/5