Katherine Sarai Arevalo Cuomo

Het ervaring was moeilijk door het ongeluk maar mw Haartsen heeft het beste gedaan en we waren blij met haar

Anton

Alles netjes geregeld

Jasmina Glasic

Heel goed! Vriendelijk. Luistert goed. Gewoon top!

Van Bree

Hoe zij de zaak behandeld is geweldig als je vragen hebt hoe haar maar te bellen en ze gaat ervoor en ze haalt eruit waar je recht op hebt ze is gewoon top

Jan van Oirschot inzake mijn vader !

Een meer dan goede ervaring met Haartsen.
Nemen de tijd voor de intake, en zijn duidelijk over het verloop van het proces.
De tijd die het ongeveer gaat duren , en wat wel en niet de...
Een meer dan goede ervaring met Haartsen.
De tijd die het ongeveer gaat duren , en wat wel en niet de mogelijkheden zijn.
Ook de vergoeding naar hun toe , daar zijn ze duidelijk over.
Geen verassingen achteraf. Dus de samenwerking met Desiree als Frits heb ik als zeer prettig ervaren .

Eric vd B

De heer Toorians (Frits) bood een luisterend oor voor mijn situatie en de wijze waarop ik die ervaren heb. Tijdens het kennismakingsgesprek nam hij alle tijd en gaf uitgebreid antwoordt op de vele... De heer Toorians (Frits) bood een luisterend oor voor mijn situatie en de wijze waarop ik die ervaren heb. Tijdens het kennismakingsgesprek nam hij alle tijd en gaf uitgebreid antwoordt op de vele vragen die ik had. in het vervolgtraject ging hij actief opzoek naar een oplossing die bij mijn situatie en wensen zou kunnen passen, e.e.a.met een bevredigend eindresultaat tot gevolg!
Bedankt Frits!

R. van den Heuvel

Uitstekend. Desiree is een erg lieve, kundige vrouw en je voelt je echt op je gemak en gehoord.

Ik was erg content met Haartsen Letselschade. Goede communicatie en aanpassing voor doelgroep

Mevr.A.van der Leest.

Mijn ervaring met Désirée , na een ongeval was heel bijzonder, ze is heel deskundig, maar ook heel bezorgd, ze heeft me 30 maanden begeleid, kortom ze was mijn steun en toeverlaat.

T.W.M-Sch

We zijn erg goed geholpen en er werd mee geleefd met wat mij is overkomen. naar volle tevredenheid.