Wesley

Zeer goed, goed geholpen echt tevreden over!

schouten

Wij zijn super goed geholpen.
contact verliep soepel.

Toon van Asten en Roos van Asten Bos.

Heel erg goed

Thieu Sillekens

Mijn ervaring met Haartsen is erg positief. Ik ben door Haartsen enorm goed begeleid door een traject dat voor mij volledig onbekend was. Niet alleen hebben ze mij daarin begeleid, maar ze hebben... Mijn ervaring met Haartsen is erg positief. Ik ben door Haartsen enorm goed begeleid door een traject dat voor mij volledig onbekend was. Niet alleen hebben ze mij daarin begeleid, maar ze hebben mij ook veel werk en correspondentie met andere partijen uit handen genomen.

Annemieke Middendorp

Goed bereikbaar, je wordt op de hoogte gehouden bij alle ontwikkelingen, word goed naar je geluisterd en eerlijk advies

C. Scheepers

Het contact met mevr. Desirée Haartsen verliep prettig. Ze houdt rekening met de omstandigheden, leeft mee maar blijft professioneel . Gesprekken en email-contacten waren goed.

van Genugten

Mijn ervaring met Haartsen Letselschade is heel positief. Dit komt doordat het personeel heel erg toegankelijk is; zowel in snelle bereikbaarheid, maar ook in de directe communicatie zijn zij... Mijn ervaring met Haartsen Letselschade is heel positief. Dit komt doordat het personeel heel erg toegankelijk is; zowel in snelle bereikbaarheid, maar ook in de directe communicatie zijn zij duidelijk, open en eerlijk. Daarbij heb ik het als heel prettig ervaren dat ik één aanspreekpunt had en deze persoon heel betrokken en begripvol was. Ondanks de corona hebben wij goed contact gehouden en dingen kunnen organiseren en regelen.

Henry vervenne

Zeer goed

Zeer goed geholpen.

Rogier Vugts

Zeer goede communicatie en snelle reacties. Dankzij ontzettend goed advies en hulp is mijn zaak na 5,5 jaar eindelijk afgehandeld.