Rogier Vugts

Zeer goede communicatie en snelle reacties. Dankzij ontzettend goed advies en hulp is mijn zaak na 5,5 jaar eindelijk afgehandeld.

Claudine hogenboom

Ik heb een prettige ervaring. Ik ben snel en vakkundig geholpen. Ik ben ontlast in de zorgen die ik had ten aanzien van de afwikkeling van de letselschade.

Mieke de wit

Erg tevreden

Fietsende Oost Brabander

Prima ervaring. Behandelaar Frits Toorians heeft de dienstverlening uitstekend ingevuld. Tijdige en nauwgezette communicatie als basis voor goede afwikkeling letselschadetraject. Vanaf het eerste... Prima ervaring. Behandelaar Frits Toorians heeft de dienstverlening uitstekend ingevuld. Tijdige en nauwgezette communicatie als basis voor goede afwikkeling letselschadetraject. Vanaf het eerste contact met de behandelaar wordt actie ondernomen richting een correcte afwikkeling van de letselschade. Zeker de correspondentie richting verzekeraar van tegenpartij is belangrijk en met name de vaststelling van de schade bedragen.

anny

Uitstekend, betrokken, deskundig en persoonlijk

Peter de Kruijff

Mijn ervaring met Frits was anders dan die met Désirée. Dat gezegd hebbende was dit ook een totaal andere situatie. Frits oogt wat minder doortastend in de correspondentie met de... Mijn ervaring met Frits was anders dan die met Désirée. Dat gezegd hebbende was dit ook een totaal andere situatie. Frits oogt wat minder doortastend in de correspondentie met de belanghebbenden. Dat zorgde voor wat miscommunicatie. Verder alle begrip voor de heersende drukte bij de verzekeringsmaatschappij.

Deniz Peters

Ze heeft ons geholpen met het terug te krijgen van de kosten voor het overlijden van mijn moeder. en daar ben ik heel dankbaar voor. heel duidelijk in communiceren. en heeft haar zaakjes goed op... Ze heeft ons geholpen met het terug te krijgen van de kosten voor het overlijden van mijn moeder. en daar ben ik heel dankbaar voor. heel duidelijk in communiceren. en heeft haar zaakjes goed op orde.

José Jepkes

Heel positief.In het begin stond ik er wat sceptisch tegenover,omdat ik dacht dat het niet nodig was.Desiree legde uit wat haar taken waren in dit geval.Al gauw was er een gezonde sfeer.

Verhoeven

Goed gevoel bij het eerste contact, hierdoor hebben wij een prettige samenwerking ervaren waarbij professioneel met de beperkingen van mijn broer werd omgegaan. Heeft zich actief ingezet richting de... Goed gevoel bij het eerste contact, hierdoor hebben wij een prettige samenwerking ervaren waarbij professioneel met de beperkingen van mijn broer werd omgegaan. Heeft zich actief ingezet richting de tegenpartij waardoor een goed en rechtvaardig eindresultaat is bereikt.

Katherine Sarai Arevalo Cuomo

Het ervaring was moeilijk door het ongeluk maar mw Haartsen heeft het beste gedaan en we waren blij met haar