Roger de Rooij

Bestel al een tijd hout bij haardhoutcompany. met een gratis doosje aanmaakblokjes. Deze x code niet ingevuld per ongeluk. Nu zijn ze te beroerd om een doosje op te sturen. Beetje jammer voor een... Bestel al een tijd hout bij haardhoutcompany. met een gratis doosje aanmaakblokjes. Deze x code niet ingevuld per ongeluk. Nu zijn ze te beroerd om een doosje op te sturen. Beetje jammer voor een pallet van 500 euro. Dit is zeker de laatste x dat we daar besteld hebben.

Beetje klantvriendelijk zou fijn zijn

Reactie Haardhoutcompany.nl:

Beste Roger, Ik zie in uw voorgaande 2 bestellingen dat u al 2 kennismakingscodes gebruikt heeft. 1 doorverwijzing door een kacheldealer en 1 nieuwe klant code. Deze codes zijn eenmalig geldig en... Beste Roger, Ik zie in uw voorgaande 2 bestellingen dat u al 2 kennismakingscodes gebruikt heeft. 1 doorverwijzing door een kacheldealer en 1 nieuwe klant code. Deze codes zijn eenmalig geldig en reeds gebruikt bij vorige bestellingen. We sturen uiteraard niet standaard aanmaakblokjes met elke pallet mee. De prijzen zouden dan nog hoger worden en we doen juist ons uiterste best om deze naar beneden te krijgen.
Met uw 3e bestelling is geen code gebruikt en daarom zijn er geen aanmaakblokjes meegestuurd. Het apart opsturen is logistiek eigenlijk niet goed mogelijk. Tevens zijn er ook geen codes meer beschikbaar voor herhaalbestellingen.
Echter, aan onze vaste klanten (met een account) geven we spaarpunten kado. Deze info vindt u ook in alle nieuwsbrieven die we versturen en deze info vindt u ook op onze website. Ik zie dat u (nog) geen account heeft aangemaakt want daarmee zou u kunnen sparen voor leuke artikelen zoals de aanmaakblokjes. Als u alsnog een account aanmaakt dan zal ik zorgen dat de spaarpunten van de voorgaande bestellingen alsnog aan uw account worden toegevoegd en dat deze bij een volgende bestelling gebruikt kunnen worden.
Haardhoutcompany.nl

Ed Handigman

Prima alleen planning van bezorging zou aan de late kant komen 1800uur maar gelukkig kwam het al in de middag dan was er nog tijd om het in te ruimen

Alleen planning van bezorging kan beter

Jaap

Goeie service en mooi hout!

De laatste keer kwam de bestelling een half uur na de aflever timeframe. Dit was onhandig. Is toen wel goed geplaatst (had met stoepkrijt richting en plek aangegeven omdat ik weg moest).

Hommeles

Snelle en correcte levering

Programma spaarpunten uitbreiden

Mebius

Levering volgens afspraak en top kwaliteit hout!👍

Niet direct

R.Calis

GOED

NIET

Prijs kan wat lager

Jan Nieboer

Er wordt snel gereageerd op een vraag per mail

de vermoedelijke levertijd (tijdblok) klopte deze keer echt niet; na 2 mailtjes daarover kwam uiteindelijk de juiste ...

Reactie Haardhoutcompany.nl:

Hallo Jan,
fijn om te lezen dat je al jaren tevreden bent over ons hout en onze service, dat waarderen wij enorm!
Veel stookplezier gewenst!
Team Haardhoutcompany

Willem Romijn

Mooie partij hout ontvangen na deze makkelijk besteld via de website

Verbetering zou kunnen zijn dat de transporteur 1 dag eerder laat weten wat de bezorg tijd wordt ipv op de dag zelf. Ik heb dat zelf als minder prettig ervaren

Paul Gadiot

Produkt is kurkdroog en op handzame grootte gekliefd. Levering door correcte persoon en tijd. Prijs is gelukkig weer acceptabel.

Duidelijker aangeven als bestelde produkt niet voorradig is.