Het hout is van goede kwaliteit en droog genoeg om direct te stoken.
Het hout is van goede kwaliteit en droog genoeg om direct te stoken.
Alleen de laatste keer was het niet helemaal goed gestapeld waardoor er een gat in het midden van de krat zat ik miste dus een aantal blokken.

Op letten dat het goed gestapeld wordt!

Goedemorgen,
Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit van ons hout. Inmiddels is er contact met je geweest in verband met het gat in het midden. Wij gaan er vanuit dat een volgende levering weer als vanouds is.

Hermanus Veraart

Zeer tevreden over de levering van het openhaardhout

Goedemorgen,
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering van ons hout, dat doet ons goed!
Team haardhoutcompany

Prima kwaliteit hout en snel geleverd

Goedemorgen,
Bedankt voor deze review! Fijn dat je tevreden bent over het hout en de levering.

R.Knoop

Snelle levering, bijzonder vriendelijke transporteur,vóór de geplande tijd is het hout al afgeleverd

Goedemiddag,
Wat fijn dat je tevreden bent over de levering en de afhandeling van de transporteur. Dit geven wij ook door aan onze vervoeder!
Veel stook plezier gewenst
Team...
Veel stook plezier gewenst

Janssen

Snel bezorgd. Droog hout.

Hout gekocht voor een kleine kachel. Berkenhout. Er zitten echter veel (te) grote blokken bij. Da’s jammer.

Mieke

Prima! Snel en correct geleverd en prima hout.

Goedemiddag,
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering en ons hout! Dat doet ons goed.
Wij willen jou veel stookplezier toewensen!

BB Leiden

Prima hout, snelle levering, bereikbaar

Communicatie tussen transportbedrijf en klant

Goedemorgen,
Fijn dat je tevreden bent over het hout en de levering.
Wij geven het verbeter puntje door aan de vervoerder!

Nico Brakenhoff

Goed brandhout ,keurig op tijd geleverd,netjes op zijn plaats gezet

Goedemorgen,
Fijn dat je tevreden bent over ons product en de levering!

Prima bedrijf

Jullie mail beantwoorden

Alles goed alleen chauffeur kon niet over een aanslagdeksel van een poort?? Zodat we in de regen het droge hout hebben moeten wegslepen van het oprit naar de tuin. En dit wilden we juist voorkomen... Alles goed alleen chauffeur kon niet over een aanslagdeksel van een poort?? Zodat we in de regen het droge hout hebben moeten wegslepen van het oprit naar de tuin. En dit wilden we juist voorkomen door een pallet tw kopen

Levering tot op de gewenste plaats volbrengen