Herman Faber

Zo lang klant dat ik niet eens weet vanaf welk jaar! Kwaliteit top, service top. De kachel specialist Harrie Leenders in Oorschot beveelt dit bedrijf aan en dat is een compliment

van Bodegraven

eerder melding maken wnnneer er geleverd gaat worden heb nu een dag van tevoren gebeld

Ria

Prima product en goede service.

Ik bestel regelmatig een pallet hout, deze keer voor het eerst bij Haarhoutcompany. Ik kan mijn ervaring dus goed vergelijken met andere leveranciers.
Pluspunten: de prijs was relatief gunstig,...
Pluspunten: de prijs was relatief gunstig, het hout is van goede kwaliteit en de meegeleverde doos aanmaakblokjes is sympathiek.
Minpunten: de hoeveelheid hout was minder dan ik gewend ben van andere leveranciers (vulling tot onder de rand van de pallet, vandaar wellicht deze prijsstelling?), de blokken zijn gemiddeld genomen erg grof gekloofd (ze mogen wel iets kleiner zodat ik niet zelf alsnog met een bijl in de weer hoef) en het tijdslot van levering werd op de dag van levering driemaal verzet, waardoor ik enkele uren onnodig heb zitten wachten. Aardig om eens geprobeerd te hebben, maar ik denk niet dat ik hier opnieuw zal bestellen.

Pallets beter afvullen, fijner kloven en betrouwbaarder tijdslot van levering.

Particulier

Via bestelling kon ik goede afspraken maken

Positief

Is goed zo

J. Heijen

Ervaring was gewoon heel goed.

Kleinigheidje mss. Makkelijke zichtbaar op de site maken hoe klanten jullie beoordelen. Kon ik niet vinden.

Bedrijf goed, kwaliteit hout minder

Heb nog nooit zo’n smerige pallet gekregen. Helemaal vol met zaagsel. Wat een bende.

Reactie Haardhoutcompany.nl:

Goede middag Ron,
Goede middag Ron,
Al ons hout wordt ovengedroogd en daar besteden we veel aandacht aan. Het “zaagselprobleem” wordt met name met slechte weersomstandigheden of met vorst veroorzaakt. Dit zit dan aan het hout geplakt en is eenmaal in de pallets heel moeilijk meer te verwijderen. Ik snap dat dit een probleem kan zijn. We werken aan een oplossing.
Daarnaast speelt ook dat Essenhout moeilijker beschikbaar wordt (lees hoge prijs) en dat de kwaliteit niet beter gaat worden door de essentak ziekte. Hierdoor komt er meer en meer spint (dood hout) in de bomen en bossen voor.
Op zich is essenhout prima hout voor een pizza oven maar beukenhout is zeker zo goed zo niet beter. We komen binnenkort ook met beukenhout dat vrij is van schors, zaagsel, schimmel etc. Dat is het ultieme hout voor jullie.
Ik zal je een cadeaubon mailen zodat je dat als je dat wilt op termijn eens kunt proberen.
Haardhoutcompany.nl

van Maurik