Danny Zwartjes

Prima geholpen door Gert Jan. Sterke betrokkenheid vanaf de verkoop van de haard tot na de installatie. Haard en meubel op tijd geleverd en vakkundig geïnstalleerd door Simon Installatietechniek. Top.

Betrokkenheid en de wil om een goed product af te leveren

Diemen

Bedankt voor uw reactie!
Wat fijn om te horen dat alles naar wens is opgeleverd.
Bedankt voor uw samenwerking en nog veel plezier toegewenst met uw haard!

Peters

Mooie gashaard, tijdig geleverd en geplaatst. Keurige en nette monteur!

Amersfoort

Peter Ham

Prima geholpen door Jeroen.
Snelle levering en montage.
Zijn super blij met onze haard.

Apeldoorn

Van Delft

Een prima bedrijf, indien je overweegt een haard te kopen.
Mooie showroom, geduldig personeel, ja er zijn zoveel mogelijkheden en modellen te koop.
Service goed en alles prima op tijd en...
Een prima bedrijf, indien je overweegt een haard te kopen.
Service goed en alles prima op tijd en volgens afspraak. Een aanrader en betaalbaar ook nog.!

Hebben veel geduld met ons gehad, wij wisten niet of we gas konden krijgen en gashaard was eerste keus.

Eerbeek

Reactie Haardenexpert.nl:

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent.
Wij willen u bedanken voor de fijne samenwerking en wensen u veel plezier toe met de haard!

B van de Greijn

Prima geholpen
Hele mooie haard
Erg blij mee

Ridderkerk

Reactie Haardenexpert.nl:

Wij vinden het fijn om te horen dat u blij bent met de haard!
Wij wensen u nog veel plezier toe met de haard!

Geert-Jan Schipper

Wat een geweldige service en wat een heerlijke haard. De oude haard netjes gesloopt en de nieuwe precies naar wens geplaatst. Zelfs nog een schitterende bos bloemen erbij. Niets dan lof voor het... Wat een geweldige service en wat een heerlijke haard. De oude haard netjes gesloopt en de nieuwe precies naar wens geplaatst. Zelfs nog een schitterende bos bloemen erbij. Niets dan lof voor het team inclusief de fantastische monteur, de heer Simon Roeten.

Na vele wisselingen in onze wensen bleven alle medewerkers even rustig meedenken.

Nieuwerkerk aan den IJssel

Reactie Haardenexpert.nl:

Wat fijn om te horen dat de ervaring met ons positief is! Bedankt voor de fijne samenwerking met u. Wij wensen u veel plezier toe met de haard!

Frédéric Caulier

Vlotte, vriendelijke en zeer correcte service.
Het contract is helder als pompwater.
De installatie is perfect verlopen.
Werkte iedere firma in de bouwwereld maar op deze manier!

Communicatief personeel dat instaat voor een vlotte service en duidelijke afspraken maakt met de cliënt.
Mooie afwerking.

Wachtebeke-Overslag

Reactie Haardenexpert.nl:

Wat fijn om te horen dat de samenwerking met ons als prettig is ervaren!
Wij wensen u veel plezier toe met de haard!

Daniel van Rij

Kan ik nog niet, moet nog ervaring op doen

Nee moet nog gebeuren ( wacht op antwoord)

In welke woonplaats is de haard geïnstalleerd?

Als ik tot koop overga ,Fijnaart

Ray Tuijn

Zeer goede ervaringen. Het bedrijf kon de beste offerte geven voor onze cumulatieve houtkachel.

Gaat zeer respectvol en adequaat om met klanten. Prima service, denken mee om probleem op te lossen. Gebruiken hun expertise en overleggen met anderen indien nodig om een eerlijk en goed advies te... Gaat zeer respectvol en adequaat om met klanten. Prima service, denken mee om probleem op te lossen. Gebruiken hun expertise en overleggen met anderen indien nodig om een eerlijk en goed advies te geven.

Raerd (Friesland)

Reactie Haardenexpert.nl:

Wij vinden het fijn om te horen dat u goede ervaringen met ons heeft.
Wij wensen u nog veel plezier toe met de haard!

Van Halsema

In de winkel goed ontvangen en op een later moment de haard besteld. Er zat bij ons een natuurstenen schouw en de communicatie over het wel of niet weghalen van de schouw vond ik onvoldoende. Er... In de winkel goed ontvangen en op een later moment de haard besteld. Er zat bij ons een natuurstenen schouw en de communicatie over het wel of niet weghalen van de schouw vond ik onvoldoende. Er moest meerdere malen met de installateur worden overlegd, maar ik kreeg helaas niets teruggekoppeld. Uiteindelijk is alles goed gekomen, maar ik vond het jammer dat ik steeds het initiatief moest nemen in het ondernemen van acties.

Mooie showroom

Hilversum

Reactie Haardenexpert.nl:

Wij vinden het jammer om te horen dat er niet goed is teruggekoppeld van onze kant. Gelukkig is toch nog alsnog alles goed gekomen. Wij zullen uw feedback meenemen als leerpunt voor de volgende... Wij vinden het jammer om te horen dat er niet goed is teruggekoppeld van onze kant. Gelukkig is toch nog alsnog alles goed gekomen. Wij zullen uw feedback meenemen als leerpunt voor de volgende verkopen. Bedankt!
Wij wensen u nog veel plezier toe met de haard.
Hartelijke groet, Marleen