SMC-ICT B.V./GSM-Support

Een leverancier met echt aandacht voor de klant.

Als reparatiebedrijf van honderden GSM telefoons per maand hebben wij wekelijks behoefte aan aantallen reserveonderdelen. Omdat wij reparaties uitvoeren aan o.a. Apple, Samsung, LG, Nokia, HTC,... Als reparatiebedrijf van honderden GSM telefoons per maand hebben wij wekelijks behoefte aan aantallen reserveonderdelen. Omdat wij reparaties uitvoeren aan o.a. Apple, Samsung, LG, Nokia, HTC, Huawei, Sony zijn wij steeds op zoek naar een totaal leverancier die alles kan leveren tegen een concurrerende prijs. Wij zijn begin dit jaar met success zaken gaan doen met GSMPartsCenter. Ze kunnen bijna alles snel leveren en als het onderdeel bij hen niet beschikbaar is gaan ze er voor je op zoek. Zo'n meedenkende leverancier kom je niet vaak tegen! Ook de contacten met de verschillende medewerkers is erg fijn, daarbij worden de gemaakte afspraken altijd nagekomen.

Sido van Kaathoven

Perfect!

Goed gesprek via de mail en perfecte service!

Snel en goed

zocht overal voor onderdeel, maar uiteindelijk gevonden en gelijk volgende dag ontvangen

Ridouan Tholen

Groot assortiment & snelle levering

Veel rondgekeken en de prijzen van deze winkel zijn toch wel de laagste. Ook snel ontvangen via de post, top!