Veel onderdelen op voorraad. Kwaliteit niet altijd optimaal, je moet net weten wat je besteld.

Snelle levertijd, groot assortiment.

Repair4you

Op dit moment de grootste in assortiment van Europa naar mijn mening. Ik bestel nu al aantal jaren bij dit bedrijf, en ik zie dat ze in een razende tempo progressie maken.

Onderdelen van merken die niet bekend zijn, heeft dit bedrijf meestal wel op voorraad.

Pashtoun

Goede service , beste kwaliteit

beste kwaliteit

Veel producten besteld die altijd de volgende dag werden geleverd. Het telefonische contact en de flexibiliteit van de werknemers ervaar ik als zeer positief. Men staat altijd klaar om welke...

Persoonlijke aandacht staat hoog in het vaandel. Het assortiment dat GPC aanbiedt is zowel kwalitatief als kwantitatief. In combinatie met een goede prijs is GPC voor mij de ideale partner om als klant graag langs te komen.

iRepairIT Eindhoven

Ik bestelde voorheen bij andere leveranciers en die waren schoten altijd tekort in leverbaarheid en kwaliteit. Sinds ik bij GPC bestel heb ik meerdere collega's dit bedrijf aanbevolen vanwege de...

Leverbaarheid van parts voor verschillende merken en aantrekkelijke prijzen.

Alex van den Berg

Top service!

Snelle service en goede prijzen!

Wij bestellen een *NIEUW* scherm voor de Nokia Lumia 950XL hij komt binnen en er zit een kras op die heel duidelijk te zien is.

Wij bellen om aan te geven dat dat het geval is en vragen...

FixphonesLeek

Wij bestellen sinds dag 1 bij GPC . een van de weinigen die zijn afspraken na komt.
kwaliteit is heel goed. levering ook perfect, 99% van de tijd heb je het volgende dag binnen.

goed kwaliteit
snel levering met GLS
veel onderdelen altijd op voorraad.

Doctor Mobile Roermond

Uitstekend, eerlijk en aardige mensen

Eyup Ates

Great quality and good service

Nice company, good service and high quality products. Thank you for the warm welcome.