Garantie wordt niet nageleefd

Na twee maanden een product defect, eigenaar weigert een vervanging.

ict solutions zeeland

Snelle levering!

netjes verpakt, en volgende dag geleverd!

Slechte onderdelen, slechte service.

Imitatie onderdelen met slechte after service en afspraken die niet worden nagekomen.

Mertem

Specialisten in uitsluitend telefoon onderdelen, zeer zeldzaam in Nederland en omstreken.

iPhone Dokter

Beoordeling

Als zakelijke klant bestel ik veel telefoon onderdelen. Na een aantal leveranciers te hebben gehad, kwam we begin dit jaar bij GPC terecht. Wat wij voornamelijk belangrijk vinden is betrouwbaarheid... Als zakelijke klant bestel ik veel telefoon onderdelen. Na een aantal leveranciers te hebben gehad, kwam we begin dit jaar bij GPC terecht. Wat wij voornamelijk belangrijk vinden is betrouwbaarheid en snelheid, dit tegen lage prijzen. GPC is een leverancier die zijn afspraken nakomt en goede kwaliteit onderdelen levert, ik kan hun iedereen aanraden.

alain

Beoordeling

Als zakelijke klant neem ik veel af bij GPC, altijd goeie service, goeie prijzen en kwaliteit onderdelen..

Annelies

Top aankoop

Ik heb recent een back-cover gekocht voor mijn nexus 5 toestel. Het werdt snel afgeleverd en ik heb geen klachten.

Yamal

Goede service

Ik heb via deze site een HTC One scherm besteld, maar nadat het me niet gelukt was om het scherm te vervangen, heb ik GPC gebeld voor instructies en hun begeleidden mij telefonisch met het vervangen... Ik heb via deze site een HTC One scherm besteld, maar nadat het me niet gelukt was om het scherm te vervangen, heb ik GPC gebeld voor instructies en hun begeleidden mij telefonisch met het vervangen van mijn scherm.

NMC

Goed bedrijf

Goed bedrijf met hulpzame medewerkers!