Pashtoun

Goede service , beste kwaliteit

beste kwaliteit

Veel producten besteld die altijd de volgende dag werden geleverd. Het telefonische contact en de flexibiliteit van de werknemers ervaar ik als zeer positief. Men staat altijd klaar om welke... Veel producten besteld die altijd de volgende dag werden geleverd. Het telefonische contact en de flexibiliteit van de werknemers ervaar ik als zeer positief. Men staat altijd klaar om welke (simpele) vraag dan ook te beantwoorden. Fijn zaken doen en als return: uitstekende producten!

Persoonlijke aandacht staat hoog in het vaandel. Het assortiment dat GPC aanbiedt is zowel kwalitatief als kwantitatief. In combinatie met een goede prijs is GPC voor mij de ideale partner om als... Persoonlijke aandacht staat hoog in het vaandel. Het assortiment dat GPC aanbiedt is zowel kwalitatief als kwantitatief. In combinatie met een goede prijs is GPC voor mij de ideale partner om als klant graag langs te komen.

iRepairIT Eindhoven

Ik bestelde voorheen bij andere leveranciers en die waren schoten altijd tekort in leverbaarheid en kwaliteit. Sinds ik bij GPC bestel heb ik meerdere collega's dit bedrijf aanbevolen vanwege de... Ik bestelde voorheen bij andere leveranciers en die waren schoten altijd tekort in leverbaarheid en kwaliteit. Sinds ik bij GPC bestel heb ik meerdere collega's dit bedrijf aanbevolen vanwege de beschikbaarheid, kwaliteit en eerlijkheid van dit bedrijf!

Leverbaarheid van parts voor verschillende merken en aantrekkelijke prijzen.

Alex van den Berg

Top service!

Snelle service en goede prijzen!

Wij bestellen een *NIEUW* scherm voor de Nokia Lumia 950XL hij komt binnen en er zit een kras op die heel duidelijk te zien is.

Wij bellen om aan te geven dat dat het geval is en vragen...

Wij bellen om aan te geven dat dat het geval is en vragen of er met spoed iets gedaan kan worden omdat de klant dezelfde dag zou komen maar er kan niets gedaan worden enkel kan ik de schade aangeven en een nieuwe bestellen die ik ook moet betalen ik kan niet langsgaan want dat ben ik ook bereid om te doen.

Het is een heel slecht bedrijf dat zeker niks kan betekenen voor je en dit is de eerste maar zeker ook de laatste keer dat ik iets bestel bij dit flutbedrijf.

Zeker geen aanrader aangezien ik nu met een heel duur scherm zit waar een kras in zit en ik niks mee kan.

FixphonesLeek

Wij bestellen sinds dag 1 bij GPC . een van de weinigen die zijn afspraken na komt.
kwaliteit is heel goed. levering ook perfect, 99% van de tijd heb je het volgende dag binnen.

goed kwaliteit
snel levering met GLS
veel onderdelen altijd op voorraad.

Doctor Mobile Roermond

Uitstekend, eerlijk en aardige mensen

Eyup Ates

Great quality and good service

Nice company, good service and high quality products. Thank you for the warm welcome.

Faris

Preporucujem!

Prodavac je odlican, zadovoljan sam sa cijenama i brzinom dostave. Kvaliteta robe je takoder odlicna, hvala na suradnji.

MijnGSMshop

Top!

Goeie service, goeie prijzen, altijd op tijd geleverd!