Johanna

Zo blij met de nieuwe accu in mijn iPhone, geplaatst door GSM Reparatie Plaza! Had hem in eerste instantie bij een zaak in de Eindstraat afgegeven, maar na dagen wachten en tegenstrijdige... Zo blij met de nieuwe accu in mijn iPhone, geplaatst door GSM Reparatie Plaza! Had hem in eerste instantie bij een zaak in de Eindstraat afgegeven, maar na dagen wachten en tegenstrijdige informatie, (kosten voor accu bleken onderzoekskosten te zijn en er moest ook hoogstwaarschijnlijk een nieuw scherm in, klant onvriendelijkheid en slechte contact mogelijkheden), mobiel weer opgehaald, ander adres gezocht en naar GSM Reparatie Plaza gebracht. Half uurtje later kon ik mijn iPhone weer ophalen, een nieuwe accu en helemaal geen nieuw scherm nodig. O ja, en het is ook helemaal niet nodig om je mobiel leeg te halen. Dat veroorzaakt n.l. ook de nodige stress, de zonder wachtwoord opgeslagen back-up vroeg nu ineens om een wachtwoord! Na twee uur alle mogelijke en onmogelijke wachtwoorden te hebben uitgeprobeerd, en het eigenlijk net op had gegeven, (ja, ik heb veel geduld;-), kwam er ineens vanzelf leven in en begon het downloaden. Schijnt volgens Google meer voor te komen. Had ik dat óók maar eerder geweten.

Abaran

Top zaak met top medewerkers, handig en snel, en gelukkig niet de duurste zaak die er is...

GSM reparatie plaza

Goede services

Tygo

Goede qualitijd, je loopt binnen geeft je telefoon af en 15 minuten laater kan je hem weer ophalen.

Redouan

Zeg je eerlijk ik heb vaak naar André telefoon zaak gegaan maar deze is nexlevel top service ?? Dit

Frans

Vervuild contact iPhone. Binnen enkele minuten stond ik weer buiten.
Prima en gratis service

Nvt

Recent direct en vlot geholpen bij reinigen van i-phone. Snelle, volledige informatie en zeer vriendelijke houding. Erg goed!

Warri

Supperrr blij met het maken van mijn telefoon, in een ogenblik geregeld!! ;)

Jesse

Second glass nodig, binnen 1 minuut stond ik weer buiten. Alles netjes en snel geregeld.

Jos

Glas gebroken van mijn Iphone en 2 uurtjes later weer gerepareerd.....super service.....en ik wordt altijd blij van deze vakmensen!