Mo

Ik ben erg tevreden. Ik hoefde niet lang te wachten op de reparatie van mijn IPhone. Het personeel was heel erg vriendelijk. Ik werd goed geholpen Ik zal nooit meer naar een ander telefoon winkel... Ik ben erg tevreden. Ik hoefde niet lang te wachten op de reparatie van mijn IPhone. Het personeel was heel erg vriendelijk. Ik werd goed geholpen Ik zal nooit meer naar een ander telefoon winkel gaan! Echt een aanrader!

Yoop

Geweldige eerste ervaring gehad, vaak een beetje sceptisch over de ‘lokale telefoon reparatie zaakjes’ maar niets dan lovende woorden over voor de vriendelijke jongeman achter de balie. En het... Geweldige eerste ervaring gehad, vaak een beetje sceptisch over de ‘lokale telefoon reparatie zaakjes’ maar niets dan lovende woorden over voor de vriendelijke jongeman achter de balie. En het belangrijkste: reparatie was snel, professioneel en goedkoper dan de 3 voorgangers die ik had bezocht.

Kees

Zeer vriendelijke mensen!

Philip

Hier geweest voor reparatie van mijn scherm en accu, nou ik ga nooit meer naar een ander.

mensen die ook denken aan de portemonnee van de klant.

zeer tevreden over de service,...

mensen die ook denken aan de portemonnee van de klant.

zeer tevreden over de service, aanrader!

Prima service en klantvriendelijkheid van de mannen.

Samir

Zo hoort klantenservice te zijn
Top mannen ga zo door👍

Anouk

Top bedrijf. Meer kan ik er niet over zeggen, goed herstellende reparatie gehad hier, geen klachten daarvoor. Ga zo door!!

W van meer

Cameralens was vuil aan de binnen zijde deze hebben ze schoon gemaakt hoefde niks af te rekenen

Vriendelijke en prima service.!

Uraula

Helemaal top! Scherm was kapot. Mobiel afgeleverd en na de hey boodschappen doen weer helemaal tip top in orde👍