Petra

Gastvrije ontvangst, prima service, blijven vriendelijk en duidelijk.

Bob

Perfect geholpen vandaag !
Perfect geholpen vandaag !
Kwamen voor een nieuwe batterij voor mijn zoon. Die werd snel en vakkundig vervangen. Ook maar meteen een nieuwe iPhone 13 gekocht voor mijn vrouw. Alle data van de oude iPhone werd netjes overgezet op de nieuwe.
Aardige verkoper, topservice en lekker koffie !

Duinker

Heel slecht. Ik kreeg een medewerker in opleiding, die zelf niet ging vragen of een andere medewerker kon helpen. Het was zgn.te druk bij de klantenservice. Ik moest maar een afspraak maken. OK we... Heel slecht. Ik kreeg een medewerker in opleiding, die zelf niet ging vragen of een andere medewerker kon helpen. Het was zgn.te druk bij de klantenservice. Ik moest maar een afspraak maken. OK we zijn op een of ander achterlijk digitaal scherm in de zaak voor anderhalf uur later aan het invullen, halverwege ging dat niet door want de tijd was online al ingenomen. En diezelfde dag was er niets anders. Nou was dat erg vervelend want ik was tijdelijk in Breda vanuit het buitenland. Dus daar sta je dan met je kapotte Samsung.
De volgende ochtend vertrok ik naar Rotterdam en daar in een phoneshop een nieuwe gekocht.
Waardeloze service.

Vermeulen

Vanmiddag een nieuwe accu laten plaatsen in mijn Samsung A8, ondanks dat het er erg druk was werd er tijd gemaakt om de accu te vervangen, TOP service !

N

Super goede service en heel aardig

Sander

Geweldige service

LesGo

Ik heb hier (helaas voor mij) meerdere malen mijn scherm laten vervangen. Werd iedere keer weer met een glimlach geholpen. Wat een service. Ik hoefde een keer zelfs niet eens te betalen omdat het... Ik heb hier (helaas voor mij) meerdere malen mijn scherm laten vervangen. Werd iedere keer weer met een glimlach geholpen. Wat een service. Ik hoefde een keer zelfs niet eens te betalen omdat het scherm binnen de garantie viel. Het is maar dat de werknemer er wat van zei, anders had ik een nieuwe scherm betaald. Kortom een geweldige service!! Ga zo door👍🏻

Eren

Top service ik zou iedereen aanraden om ze mobiel hier te laten repareren of een nieuw toestel nemen ben erg blij met ze

Resse

Lekker snel en ook nog goed!!

Echt een aanrader

Hajar

Top service! Ik raad het iedereen aan en ik kom elke keer terug als er iets mankeerd aan mijn telefoon