Johanna

Zo blij met de nieuwe accu in mijn iPhone, geplaatst door GSM Reparatie Plaza! Had hem in eerste instantie bij een zaak in de Eindstraat afgegeven, maar na dagen wachten en tegenstrijdige informatie, (kosten voor accu bleken onderzoekskosten te zijn en er moest ook hoogstwaarschijnlijk een nieuw scherm in, klant onvriendelijkheid en slechte contact mogelijkheden), mobiel weer opgehaald, ander adres gezocht en naar GSM Reparatie Plaza gebracht. Half uurtje later kon ik mijn iPhone weer ophalen, een nieuwe accu en helemaal geen nieuw scherm nodig. O ja, en het is ook helemaal niet nodig om je mobiel leeg te halen. Dat veroorzaakt n.l. ook de nodige stress, de zonder wachtwoord opgeslagen back-up vroeg nu ineens om een wachtwoord! Na twee uur alle mogelijke en onmogelijke wachtwoorden te hebben uitgeprobeerd, en het eigenlijk net op had gegeven, (ja, ik heb veel geduld;-), kwam er ineens vanzelf leven in en begon het downloaden. Schijnt volgens Google meer voor te komen. Had ik dat óók maar eerder geweten.

Score voor GSM Reparatie Plaza: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Telefoon reparatie