B van den Boogert

Zeer goed

Unieke producten

Betaalsysteem werkt slecht via ipad

bobby williams

Uitstekend

uitstekend

Arlyson

Gewoon bestellen je wordt snel geholpen en artikelen worden snel thuis gebracht top site !

alles is perfect zou het iedereen aanbevelen

dwayne dongen

Eerste x besteld was snel binnen de afgsproken besteltijd

goede communucatie over product en verzending product

nee

Een ketting bestelt maar toch nog geannuleert omdat het niet meer op vooraad was.

Bijna alles is goed. Snelle antwoord en goeie service.

Als de product dat jullie verkopen op internet uitverkocht is dan is het volgensmij beter uitverkocht te schrijven zodat we het weten voordat we het kopen.

Michiel

Dit was mijn eerste aankoop hier, welke zeer goed is bevallen!

Na een foutieve levering was 1 telefoontje voldoende om mij alsnog het juiste product toe te sturen wat reeds de volgende dag al arriveerde.

Ik werd goed op de hoogte gehouden

coene

Uistekend

uistekend

ahmed

Mooie dingen maar duur op (http://hiphopjewelrykings.com) is 10 keer goedkooper en pricice wat hij hier verkoop

het word weloptijd afgeleverd

ik heb zelf hier goud ketting gekocht na 3 keer douche kleur was weg dus komop nouw grilzshop je moet het wat goedkoper doen man. maar is zonder voor jullie dat je gelijk geeft aan troep chek deze... ik heb zelf hier goud ketting gekocht na 3 keer douche kleur was weg dus komop nouw grilzshop je moet het wat goedkoper doen man. maar is zonder voor jullie dat je gelijk geeft aan troep chek deze site en zulle jullie die prijzen zien http://hiphopjewelrykings.com

Elysia

Lange levertijd, kreeg de helft van de bestelling niet mee gezonden, naar een mailtje kreeg ik wel de ketting erbij maar nog miste ik het onderdeelde waar de hanger aan de ketting hoort, kon als nog... Lange levertijd, kreeg de helft van de bestelling niet mee gezonden, naar een mailtje kreeg ik wel de ketting erbij maar nog miste ik het onderdeelde waar de hanger aan de ketting hoort, kon als nog naar een juwelier