Van Duyven

Top product, ook voor dagelijks gebruik. En fijn om minder plastic te gebruiken in de badkamer.

Henk Andela

Nooit meer stompe scheermessen!
Nooit meer stompe scheermessen!
Het overkwam mij regelmatig dat ik me met een stomp scheermes moest scheren, omdat ik weer vergeten was nieuwe te halen. Top dat ik daar nu niet meer aan hoef te denken, daarnaast is het natuurlijk een fijn idee dat er geen plastic verwerkt is in het mesje of de verpakking!

Anouk van Eijkeren

Super tevreden over Green Blade! De houder is stevig en heeft best wat gewicht, waaraan je merkt dat het een kwalitatief product is. Het mesje vervangen kost nog geen minuut. Heel makkelijk. En het... Super tevreden over Green Blade! De houder is stevig en heeft best wat gewicht, waaraan je merkt dat het een kwalitatief product is. Het mesje vervangen kost nog geen minuut. Heel makkelijk. En het resultaat is naar verwachting. Als laatste: leuke kleur!

Constance

Absolute aanrader! Afgelopen week de green blade besteld. Werd netjes op de hoogte gehouden over de verzending.
De houder van het scheermes is boven verwachting. Stevig en fijn materiaal. De mesjes zijn makkelijk in te zetten. Scheren werkt top.

Liset

Het is een goede dienst, maar ik vindt persoonlijk mijn oude scheermesje fijner werken. Nu gebruikt mijn vriend de Greenblade en hij is er erg tevreden over .

Lmc de Bode

Verzorgd zonder zorgen.
Ik heb er geen omkijken meer naar. Ik zie er verzorgd uit en de impact op het milieu is minimaal. Dat is een plus plus of win win situatie en voor een ieder aan te raden.

Sarina

Eindelijk een milieuvriendelijk mesje die ook nog eens fijn werkt! Het heeft een mooi ontwerp en ligt goed in de hand. Super blij mee!

Jolanda Janssen

Superfijn en duurzaam. Heeft even tijd nodig om ermee te leren werken (mesjes vervangen met name), maar het scheerresultaat is top.

Nick

Erg tevreden, nog geen minpunten tegengekomen. Een tof concept met een sterke website.

Marthe Reijntjes

Heel fijn product, makkelijk in gebruik en ik hoef niet meer naar de winkel.