Niki

Mooi scheermes en de scheerzeep maakt het erg zacht.

Fenna

Helaas heb ik nog steeds last van een gevoelige huid, dus ik ga mijn oude scheermes toch weer gebruiken. Maar ik heb jullie service als fantastisch ervaren!!!

Kysha

Doet wat het zegt en nog geen minpunten kunnen vinden.

Marthe

Mooi initiatief! Gladde benen en de wereld een stukje beter maken #winwin 🙌🏼🌳🌊

Mila

Ik moest wel even wennen aan jullie nieuwe scheermes, ik vond het eigenlijk een eng ding. Maar na een paar keer proberen werkt het heel goed. Met de zeep scheren is zacht en heel glad.

Voor een beter milieu is het niet erg om eens iets anders te proberen. Ik kan het iedereen aanraden en ben blij met jullie scheermes, bedankt!

Natacha Valdes

Het is een goed scheermes. Maar ik vindt het wel een beetje duir.

Selina

Ik was al een tijdje op zoek naar een duurzamere scheermethode. Het abonnement van Green Blade werkt perfect. Ik gebruik geen plastic meer en hoef in de supermarkt niet na te denken over nieuwe... Ik was al een tijdje op zoek naar een duurzamere scheermethode. Het abonnement van Green Blade werkt perfect. Ik gebruik geen plastic meer en hoef in de supermarkt niet na te denken over nieuwe mesjes. Dubbel tevreden!!!