Willemijn

Ik ben blij met het scheermes, het scheermes voelt zwaar aan en ligt goed in de hand. Het handvat lijkt wat kort, maar werkt eigenlijk prima. Erg blij mee!

Loanne

De scheerzeep werkt erg goed, heel fijn glad en zacht resultaat. Een echte aanrader!

Herma

Het duurde erg lang voordat het scheermes werd geleverd terwijl het dezelfde dag op de post zou gaan. Ik heb PostNL gebeld en die konden me geen informatie geven. Inmiddels heb ik het scheermes wel... Het duurde erg lang voordat het scheermes werd geleverd terwijl het dezelfde dag op de post zou gaan. Ik heb PostNL gebeld en die konden me geen informatie geven. Inmiddels heb ik het scheermes wel ontvangen.

Reactie Greenblade:

Hoi Herma, vervelend om te horen dat het scheermes later is bezorgd dan verwacht. Wij versturen de producten altijd dezelfde of de volgende werkdag (in geval van weekend of feestdagen). Het kan... Hoi Herma, vervelend om te horen dat het scheermes later is bezorgd dan verwacht. Wij versturen de producten altijd dezelfde of de volgende werkdag (in geval van weekend of feestdagen). Het kan voorkomen dat onze vervoerder PostNL door drukte de post later bezorgt. Hopelijk worden de mesjes de volgende keer sneller bezorgd.
Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact op: hallo@greenblade.nl

Denise

Het scheren gaat stukken beter nu met de scheerzeep. Fijn product met goede ingredienten. Ik heb nog wat mesjes op voorraad voor mijn reis naar het buitenland. Bedankt!

J

Gelukkig dat wat je besteld op tijd aankomt en dat het een goed product is

Milou

Ik ben blij met mijn scheermesjes en zou het iedereen aanraden. De scheerzeep maakt mijn benen super zacht. Heel fijn!

Richard

Supersnelle levering hieronder kwam de volgende dag in de ochtend 👍👍