Celine

Ik vond het eigenlijk een eng ding, maar na wat twijfels heb ik het toch besteld. En het valt heel erg mee 😊

De handleiding is heel duidelijk en als je een beetje gewend bent is het...

De handleiding is heel duidelijk en als je een beetje gewend bent is het resultaat echt goed.

Carice

Jammer dat deze scheermessen vooral aan mannen worden verkocht! Ik ben echt blij dat iemand ze nu ook voor vrouwen verkoopt en zich richt op het stoppen met plastic scheermesjes voor eenmalig... Jammer dat deze scheermessen vooral aan mannen worden verkocht! Ik ben echt blij dat iemand ze nu ook voor vrouwen verkoopt en zich richt op het stoppen met plastic scheermesjes voor eenmalig gebruik! Ik heb zojuist een abonnement afgesloten 👍👍👍

Hadice

Handig die scheertest! Ik heb jullie scheermes besteld, ik ben heel beniwuwd!

Carmen

Ik moest eerst een beetje wennen aan de manier van scheren, maar het bevalt goed. De handleidng en tips hebben me goed geholpen.

Co

Het pakketje werd super snel bezorgd, al de volgende dag in huis. Super!

Delaja

Fijn scheermes, met een goed gewicht. SCheert heel kort en geen last van irritatie. Ik kan het aanbevelen.

Marcella

Altijd op tijd geleverd, en jullie scheermes werkt perfect. De losse mesjes zijn scherp genoeg en het is fijn om geen plastic te hoeven gebruiken.