Klantenservice

L. Verhoeff

Prima, stuk kunstgras besteld nadat we stalen hadden ontvangen.

Verheyen

Goede kwaliteit en prima service

L. Van der Vaart

Snelle levering.

Jan jaap oosthof

Een erg goede ervaring gehad. Ik gaf aan dat ik het lastig vond om de tuin in te meten. Op korte termijn is er een afspraak ingepland en is er een adviseur langs geweest om de situatie te... Een erg goede ervaring gehad. Ik gaf aan dat ik het lastig vond om de tuin in te meten. Op korte termijn is er een afspraak ingepland en is er een adviseur langs geweest om de situatie te bekijken.
Hierna is een passende offerte gemaakt, en al snel kon het gras gelegd worden. Snelle, professionele service met een prachtig resultaat!

Evert Zwanenburg

Advies aan huis ontvangen door de expert.
Hier goed geïnformeerd over de mogelijkheden en soorten.
Na dit advies al binnen 10 dagen onze tuin gelegd door de super aardige leggers. Advies aan huis ontvangen door de expert.
Hier goed geïnformeerd over de mogelijkheden en soorten.
Harstikke blij met het resultaat!

Jalving-wind

Super bedrijf

Patrick Smits

Supergoed

Jolanda Jongman

Goede communicatie, nette club met verstand van de producten

Tjerk Smits

Goed geholpen van begin tot eind. De leggers hebben het uitstekend gelegd. Mooie kwaliteit gras.

Raymond

Helaas zeer teleurgesteld. Niet in het gras zelf maar meer de service erom heen. Fouten maken mag maar kom er dan wel voor uit en met een passende oplossing. Me laten vertellen dat dit vaker... Helaas zeer teleurgesteld. Niet in het gras zelf maar meer de service erom heen. Fouten maken mag maar kom er dan wel voor uit en met een passende oplossing. Me laten vertellen dat dit vaker voorkomt bij hun.

Reactie Grasexpert:

Beste Raymond,
Bedankt voor je review.
Het is spijtig dat je onze service zo hebt mogen ervaren.
Beste Raymond,
Bedankt voor je review.
Het is spijtig dat je onze service zo hebt mogen ervaren.
Volgens ons zijn wij tot een passende oplossing gekomen, waar beide partijen het mee eens waren.
Bij Grasexpert streven wij naar mooie projecten en tevreden klanten. Dit is ook af te leiden van onze hoge score op Feedback Company.
Momenteel lopende klachten zijn bij ons niet bekend.
Rinke