Klantenservice

Thomas van den Berg

Topservice. Snel en netjes.

S vd Horst

Heldere informatie over t product, komt overeen met het geleverde. Dik tevreden mee. Bezorginformatie UPS was voor ons verwarrend.

Willy Berghman

Zeer vlug

Patricia

Vriendelijke bediening. Correct geleverd.

Mark van der Meij

Voor de 2e keer gebruik gemaakt van Grasexpert. We hebben weer een keurige kunstgras mat gekregen, gelegd door professionals. We hadden wat aanvullende wensen en daar zijn wij ook goed mee geholpen.... Voor de 2e keer gebruik gemaakt van Grasexpert. We hebben weer een keurige kunstgras mat gekregen, gelegd door professionals. We hadden wat aanvullende wensen en daar zijn wij ook goed mee geholpen. Dank!

Wiel jagers

Super snel geleverd

Marissa Koks

Behalve dat de bezorgchauffeur een half uur vóór bezorging zou bellen en dat niet heeft gedaan heeft, heb ik een super ervaring gehad met grasexpert. Prima service, bij vragen kreeg ik snel antwoord... Behalve dat de bezorgchauffeur een half uur vóór bezorging zou bellen en dat niet heeft gedaan heeft, heb ik een super ervaring gehad met grasexpert. Prima service, bij vragen kreeg ik snel antwoord en kon er later nog wat bijbestellen, zonder opnieuw verzendkosten te betalen. Hadden ze allemaal goed geregeld voor me.

L.Kapsenberg

Top! Snelle levering, prima service en een mooie kwaliteit kunstgras