Klantenservice

Rogiers

Ik heb dat niet retour teruggestuurd of wel was ik niet thuis. Maar ik heb dat pakket echt nodig. Groeten Rogiers Michel

HPB

Prima en vlotte sercice

Rianne Verkooijen

Zeer goede service. Er was iets niet goed met de levering, maar zeer keurig en correct alles hersteld.

Mike - VoetbalCourt

Van A tot Z op een prettige manier geholpen!

Christiaan

Zowel product als bedrijfsvoering zijn helemaal top!

Anna Peeks

Slecht bestelling gedaan zo de volgende dag geleverd worden. Was vorige week maandag vandaag zou het dan gebracht worden maar ja net gebeld dat ze het dus niet kunnen brengen.
Kortom een hele...
Kortom een hele week er mee bezig geweest en dat voor de man met de korte achternaam.

Reactie Grasexpert:

Goedendag Anna,
Bedankt voor het delen van uw ervaring met Grasexpert.
Wij vinden het spijtig dat u onze service zo heeft mogen ervaren.
Wij zijn met een deel van onze bestellingen...
Goedendag Anna,
Bedankt voor het delen van uw ervaring met Grasexpert.
Wij vinden het spijtig dat u onze service zo heeft mogen ervaren.
Wij zijn met een deel van onze bestellingen afhankelijk van onze externe vervoerders.
Wij hebben contact met u gehad, en helaas lag de reden van de vertraagde zending buiten onze macht. Wegens een adreswijziging heeft het proces vertraging opgeleverd.
Wij hebben er alles aan gedaan om dit pakket zo snel mogelijk bij u af te laten leveren.
Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen betreft deze bestelling, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Grasexpert

R. Valkenborg

Hele goede en prettige ervaring

Speek

Op tijd geleverd volgens afspraak

Jochem Christiaans

Wat hebben wij een heerlijke grasmat in de achtertuin! Vakkundig en vlot gelegd door (Gras)expert(s).