Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Fam. Wester

Hele goede ervaring bij Grando Purmerend mooie grote winkel. Geen opdringerige verkopers en goed advies gekregen. Wij zijn blij met het eindresultaat!

Te veel keuze :)

Tim

Super mooie winkel met veel inspiratie!

Nicole van Spijker

Heel vriendelijk en professioneel geholpen

Niet echt. Dit waren "herstel" werkzaamheden en diue zijn prima geregld en uitgevoerd.

Familie Jonk

Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Purmerend. in 1 woord: geweldig! Goede vakmensen en een zeer goede service. Voor ons absoluut 5 sterren waard!

Robin en Dennis

Prachtige showroom met genoeg keuze. Vriendelijk personeel die je begroet en je even rond laat kijken. De keuze uit materiaal is voor ieder wat wils waardoor wij het eerst lastig vonden om te... Prachtige showroom met genoeg keuze. Vriendelijk personeel die je begroet en je even rond laat kijken. De keuze uit materiaal is voor ieder wat wils waardoor wij het eerst lastig vonden om te beslissen maar door de verkoper Jermey zijn wij tot een prachtig resultaat gekomen. Met de ervaring van de verkoper kon hij ons digitaal een ruimtelijk inzicht laten zien van de keuken. Als ik nu naar het eindresultaat kijk, is dit echt hoe ik het voor mij zag vanuit het digitale plaatje. De keuken werd netjes op afspraak geleverd met zorg. Ook de Keukenmonteur Danny was op tijd en levert de keuken netjes en vakkundig af, niets is te veel en overal een oplossing voor. We hebben samen de keuken nagelopen en zagen wat beschadiging. Gelijk is dit opgepakt. Op korte termijn is dit hersteld en ook kwam Danny weer langs, fijn vaste gezichten over de vloer en genieten wij volop van de prachtige materialen en het samen komen van de kleuren en sfeer die het brengt in ons huis. De plek waar wij graag zitten en bevelen Grando keukens en bad Purmerend ook zeer aan.

De weg er naar toe is wat onduidelijk. De wegwijzing zou wat beter aangeven kunnen worden.

Petra Brandhoff

Goede ervaring, keurig geplaatst, aardig personeel, goede service.

Geen tips

Debby

Geen service!

Betere communicatie en Vakmensen inhuren!

M. P. de Vries

Mooie showroom, snelle jongens. We hebben een prachtige keuken opgeleverd gekregen in januari, maar moesten diverse keren bellen/mailen/langskomen voor de laatste puntjes. Tot 2x toe was alles wat... Mooie showroom, snelle jongens. We hebben een prachtige keuken opgeleverd gekregen in januari, maar moesten diverse keren bellen/mailen/langskomen voor de laatste puntjes. Tot 2x toe was alles wat we doorgegeven kwijt. Uiteindelijk kwam in juli de filiaalleider bij ons thuis meten en is alles goed gemeten. Nu, in oktober is net alles afgewerkt en wel op een amateuristische manier door een timmerman die niet kan zagen en iets wat hij niet begreep, zonder vragen verkeerd installeerde. De koelkastdeur die niet mooi zit hebben we maar laten zitten. Jammer, want onze eerste indruk was goed. We willen ook nog een nieuwe badkamer, maar gaan daarvoor zeker niet naar Grando.

Neem de tijd om tijdens het 1e gesprek ook met mensen de verschillen tussen diverse ovens of kookplaten te bespreken. Ook na oplevering service blijven bieden en niet op alle puntjes "check" roepen... Neem de tijd om tijdens het 1e gesprek ook met mensen de verschillen tussen diverse ovens of kookplaten te bespreken. Ook na oplevering service blijven bieden en niet op alle puntjes "check" roepen en vervolgens tot 2x toe niet meer weten waar we et over gehad hebben.

Barry Klappe

Het contact verliep vanaf het eerste moment heel goed. Deskundige mensen die ook vooruit denken ik het ontwerpen. Levering was op de gewenste dag, wat ontzettend beangrijk was i.v.m. de korte... Het contact verliep vanaf het eerste moment heel goed. Deskundige mensen die ook vooruit denken ik het ontwerpen. Levering was op de gewenste dag, wat ontzettend beangrijk was i.v.m. de korte periode die ik voor mijn verbouwing had. Contacten voor en na de aflevering waren erg prettig en ondanks dat ik zelf een fout heb gemaakt tijdens de montage, heeft Grando Purmerend dit keurig voor mij opgelost.

Al met al een hele goede ervaring. Ga zo door!

Ik heb geen verbeterpunten te melden.

Omar & Kelly

In december '19 zijn wij bij Grando Purmerend langsgegaan om ons te oriënteren voor een keuken in ons huis. Verder als deze vestiging zijn we niet gekomen omdat we meteen verliefd werden op een van... In december '19 zijn wij bij Grando Purmerend langsgegaan om ons te oriënteren voor een keuken in ons huis. Verder als deze vestiging zijn we niet gekomen omdat we meteen verliefd werden op een van de eerste keukens die we in de showroom zagen staan. Helaas is onze keuken na 5 maanden pas een keer af. Op 10 februari '20 werd onze keuken geplaatst. Dit ging allemaal goed tot de monteur bijna klaar was en wij zagen dat ons werkblad, waarvan een harde eis was dat de wasbak verzonken in het blad zou liggen, niet verzonken was! Diezelfde dag met Grando gebeld en werd ons verteld dat zij zich aan hun afspraak hebben gehouden en geleverd hebben wat wij besteld hadden. Nou, volgens het boekje waar alles uit werd besteld klopte het misschien wel, praktijk was echter anders. Dit was door een vertaal fout in hun catalogus, hier mogen wij niet de dupe van zijn. Ze hebben na aanhouden van onze kant uiteindelijk besloten kosteloos het werkblad en wasbak vervangen. We hebben toen ongeveer 2 maanden moeten wachten op ons nieuwe werkblad en achterwand. Dit was omdat wij een bruikbare keuken hadden en daardoor minder prioriteit kregen als mensen die met wat dringendere problemen zaten. Uiteindelijk was het werkblad en achterwand heel snel vervangen, top! Helaas was een deel van de achterwand te klein besteld of verkeerd geleverd, keuken nog steeds niet af... Op dat kleine deel hebben wij weer 5 weken kunnen wachten tot deze bij hun werd geleverd. Uiteindelijk 30 juni is de keuken af en kunnen wij beginnen met tegelen. Dit heeft helaas te lang mogen duren voordat we hier aan konden beginnen. Uiteindelijk wel een mooie keuken geworden.

Bel afspraken nakomen.