Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Anouk Wenning

Grando purmerend (Jeremy Chéron en zijn team) heeft voor ons een dienstverlening die valt in de categorie 2.0! Naast het plezierige persoonlijke contact, de prachtige tekening die gemaakt is, de... Grando purmerend (Jeremy Chéron en zijn team) heeft voor ons een dienstverlening die valt in de categorie 2.0! Naast het plezierige persoonlijke contact, de prachtige tekening die gemaakt is, de inhoudelijke begeleiding en de verzorging van het gehele proces (van het begin in de showroom tot aflevering) hadden wij bij Jeremy ook echt het gevoel dat hij met ons mee dacht! Door Jeremy zijn tips en advies hebben wij nu onze droomkeuken, en zelfs in deze lastige 'Corona tijd' waardoor er veel vertraging oploopt bij bedrijven wist Jeremy ons te verzekeren van de afgesproken levering. Wij zijn super tevreden en zullen ook iedereen aanraden een keuken te kopen bij Grando Purmerend. En niet onbelangrijk: ook na levering staat hij voor je klaar.

Wij kunnen niet anders zeggen dat het allemaal van een leien dakje is gelopen en wij zeer tevreden klanten zijn!

nvt

van Rijs

Een prachtige keuken gekocht met behulp van zeer goede service! Na een aantal keukenbedrijven te hebben bezocht voelde Grando Keukens direct heel goed. Er was geen twijfel om hier mee verder te gaan.

Geen! In vergelijking met de grote keukenboeren was Grando Keukens een verademing. Eerlijk advies en iemand die bereid is mee te denken.

M. de Vries

Heel blij met onze prachtige nieuwe keuken!

Het inmeten kan beter door een expert gedaan worden en niet door een verkoopadviseur.

Friso de Zeeuw

After sales is waardeloos. Wij hebben een paar vragen over de inrichting en het gebruik van de Bauknecht koelkast (model KVIF 3184 A++). Antwoord van Grando: 'Weten we niet niet en wij komen ook... After sales is waardeloos. Wij hebben een paar vragen over de inrichting en het gebruik van de Bauknecht koelkast (model KVIF 3184 A++). Antwoord van Grando: 'Weten we niet niet en wij komen ook niet langs. Bel Bauknecht maar'. Bauknecht gebeld, maar die verwijst (uiteraard) weer terug naar de verkoper, Grando dus. Klassiek voorbeeld van (Koel)kastje-Muur. Wat een tegenvaller.

Gewoon service verlenen en de producten kennen die je verkoopt.

Marion Weggelaar

Professioneel personeel. Nemen alle tijd. Erg klantvriendelijk. Afspraken nagekomen. Keuze is groot. Materialen goede kwaliteit. Het 3D programma is erg leuk. De monteurs zijn bijzonder kundig. Het... Professioneel personeel. Nemen alle tijd. Erg klantvriendelijk. Afspraken nagekomen. Keuze is groot. Materialen goede kwaliteit. Het 3D programma is erg leuk. De monteurs zijn bijzonder kundig. Het is prettig dat alles in een hand is. Kortom wij bevelen Grando zeker aan.

Ik zou het niet weten.

Nijboor Bouwman

Grote showroom met alle huidige trends. Alles is aan te passen en je wordt er super geholpen! Aanrader!

Nvt

Robin B

Keuken hier gekocht. Superhulp!

Fam R. Van Straten

Vanaf de tekening van onze keuken tot de plaatsing is alles perfect verlopen..

Topverkopers en goede vakmensen hebben onze keuken helemaal TOP gemaakt.

We zijn heel happy....
Vanaf de tekening van onze keuken tot de plaatsing is alles perfect verlopen..

Topverkopers en goede vakmensen hebben onze keuken helemaal TOP gemaakt.

We zijn heel happy. Zonder jullie hadden wij deze keuken niet kunnen verzinnen 😀

Bedankt Toppers 👍

Erwin en Leontine

Wij zijn zeer tevreden over Grando Purmerend. We zijn best vaak langs gekomen voor we uiteindelijk de knoop doorhakten maar kregen nooit het gevoel dat er gewacht werd op de handtekening zoals bij... Wij zijn zeer tevreden over Grando Purmerend. We zijn best vaak langs gekomen voor we uiteindelijk de knoop doorhakten maar kregen nooit het gevoel dat er gewacht werd op de handtekening zoals bij andere keukenhandels. Gijs Jan gaf ons altijd een welkom gevoel en dacht goed met ons mee. Ook tijdens de montage, die wij zelf hebben gedaan, hield hij vinger aan de pols en bood hulp aan. Erg fijne ervaring dus wij zullen Grando Purmerend zeker aanraden!

Geen, misten alleen de pot nogablokjes bij aflevering 😉

D.A. Mulder

Goede service, correcte levering en prettige monteurs en verkopers
Kleine probleempjes werden zeer snel opgelost. Goede advisering bij aankoop van de keuken

Ik heb geen verbeterpunten, wel een tip "Ga vooral zo door"