Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Omar & Kelly

In december '19 zijn wij bij Grando Purmerend langsgegaan om ons te oriënteren voor een keuken in ons huis. Verder als deze vestiging zijn we niet gekomen omdat we meteen verliefd werden op een van de eerste keukens die we in de showroom zagen staan. Helaas is onze keuken na 5 maanden pas een keer af. Op 10 februari '20 werd onze keuken geplaatst. Dit ging allemaal goed tot de monteur bijna klaar was en wij zagen dat ons werkblad, waarvan een harde eis was dat de wasbak verzonken in het blad zou liggen, niet verzonken was! Diezelfde dag met Grando gebeld en werd ons verteld dat zij zich aan hun afspraak hebben gehouden en geleverd hebben wat wij besteld hadden. Nou, volgens het boekje waar alles uit werd besteld klopte het misschien wel, praktijk was echter anders. Dit was door een vertaal fout in hun catalogus, hier mogen wij niet de dupe van zijn. Ze hebben na aanhouden van onze kant uiteindelijk besloten kosteloos het werkblad en wasbak vervangen. We hebben toen ongeveer 2 maanden moeten wachten op ons nieuwe werkblad en achterwand. Dit was omdat wij een bruikbare keuken hadden en daardoor minder prioriteit kregen als mensen die met wat dringendere problemen zaten. Uiteindelijk was het werkblad en achterwand heel snel vervangen, top! Helaas was een deel van de achterwand te klein besteld of verkeerd geleverd, keuken nog steeds niet af... Op dat kleine deel hebben wij weer 5 weken kunnen wachten tot deze bij hun werd geleverd. Uiteindelijk 30 juni is de keuken af en kunnen wij beginnen met tegelen. Dit heeft helaas te lang mogen duren voordat we hier aan konden beginnen. Uiteindelijk wel een mooie keuken geworden.

Bel afspraken nakomen.

Score voor Grando.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Volledige keuken