Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

H. Pruijn

In een zeer ongedwongen sfeer werden wij welkom geheten om na een paar vriendelijke woorden lekker door de showroom een eigen beeld van de mogelijkheden voor een nieuwe keuken te kunnen vormen.... In een zeer ongedwongen sfeer werden wij welkom geheten om na een paar vriendelijke woorden lekker door de showroom een eigen beeld van de mogelijkheden voor een nieuwe keuken te kunnen vormen. Eenmaal in gesprek over de mogelijkheden over onze plannen zijn wij bij de tweede afspraak geslaagd voor een nieuwe keuken.

De showroom ligt op een industriegebied en komt hier niet volledig tot haar recht. Geen echte eyecatchers in de etalage dat is een gemiste kans.

B. Gort

2018 was voor ons het jaar van verbouwen. Natuurlijk eerst oriënteren voor spullen en omdat Grando zowel keuken als bad aanbied maar meteen langsgegaan. Het bleef niet bij orienteren want tijdens... 2018 was voor ons het jaar van verbouwen. Natuurlijk eerst oriënteren voor spullen en omdat Grando zowel keuken als bad aanbied maar meteen langsgegaan. Het bleef niet bij orienteren want tijdens onze eerste afspraak werd al duidelijk wat wij wilden en het advies en service sloot hierbij naadloos aan. Na de keuze te hebben gemaakt voor alle voorzieningen voor badkamer, toilet en keuken was de order een feit. Alles gebeurd dan ook volgens wens van de klant. Levering (gespreid) maar ook de nazorg laat niets te wensen over.

Kortom zijn wij na het leveren van de producten, de kwaliteit ervan en alle service en nazorg zeer te spreken over Grando Purmerend en de medewerkers daarvan.

Hierbij dan ook een dikke pluim.

Onno Hofmann

Wij zijn super tevreden. Wij kregen een kleine uitbreiding aan onze bestaande keuken. We werden in de winkel meteen al goed geholpen en werd er goed meegedacht. Levering keurig. Plaatsing Naar... Wij zijn super tevreden. Wij kregen een kleine uitbreiding aan onze bestaande keuken. We werden in de winkel meteen al goed geholpen en werd er goed meegedacht. Levering keurig. Plaatsing Naar volle tevredenheid. Vakkundige monteur die ook weer met alles meedacht. Na plaatsing ook nog netjes een telefoontje van de verkoper met de vraag of alles naar tevredenheid is gegaan. Wij zijn erg blij en zeer te spreken over de service van Grando Purmerend.

Machteld Kaptein

Vlotte hulp in showroom. Leuk ontwerp. Tip wel het laatste doorloopgesprek gaan houden om misverstanden te voorkomen.

Positief dat onze kritiek goed is opgepakt. Zet elke mondelinge afspraak op papier, voorkomt veel irritatie en vergeten toezeggingen. Zorg dat alle medewerkers op 1 lijn zitten.

J Rikveld

Goede vakkundige voorlichting over de keuken. Afspraken keurig nagekomen en prima montage.

Trudie

We zijn in Purmerend zeer goed geholpen met het kiezen van een keuken voor ons nieuwe huis. Het contact met medewerkers van deze zaak verliep vlot en als er iets niet helemaal duidelijk was werd dit... We zijn in Purmerend zeer goed geholpen met het kiezen van een keuken voor ons nieuwe huis. Het contact met medewerkers van deze zaak verliep vlot en als er iets niet helemaal duidelijk was werd dit meteen opgepakt, zodat wij als klant goed op de hoogte waren. Ook werd er regelmatig met ons contact onderhouden of alles naar wens was. Een dikke pluim voor Gijs-Jan en Robin!

Ga zo door!

B. Mooren

Zeer prettig en deskundig geholpen door Robin en Gijs-Jan. Goede en praktische adviezen. Montage verliep vlot. Kleine fout in levering prima en efficiënt opgelost.

geen verbeterpunten.

R. Korff

Bij aankoop keuken goed vertrouwen gehad. Tijdens montage (week 31) werd geconstateerd dat een deel van het keuken werkblad verkeerd gezaagd was door de fabriek. Gevolg nieuw blad bestellen dat... Bij aankoop keuken goed vertrouwen gehad. Tijdens montage (week 31) werd geconstateerd dat een deel van het keuken werkblad verkeerd gezaagd was door de fabriek. Gevolg nieuw blad bestellen dat uiteindelijk pas geleverd kon worden in week 40, oftewel 9 weken later. Ondanks dat de fabriek (ten tijden van plaatsen keuken) 3 weken dicht was heeft het nog eens extra 6 weken geduurd voor dat nieuwe blad geleverd en gemonteerd kon worden. Daarnaast werd er een nota opgesteld voor een chiffon die niet bij de levering van de keuken als onderdeel van de gootsteen werd meegeleverd. Monteurs hebben die moeten kopen waarmee de nota aan mij gefactureerd werd. Discussie hier over gehad met verkoper (eigenaar) omtrent het in rekening brengen van de chiffon. Immers, een chiffon is onderdeel van de keuken is mijn overtuiging. Uiteindelijk is besloten om de nota te laten vervallen. Heeft een aantal weken wel geduurd alvorens er een credit nota aan mij verstuurd werd.
Wel heeft verkoper als gevolg van het bestellen van een extra spatrand een korting gegeven op de aankoop.
Eind conclusie is dat ik tevreden ben met de keuken zoals deze nu staat. Echter, de gang van zaken omtrent levering verdiend absoluut geen voldoende. De monteurs hebben wel goed werk verricht met het plaatsen van de keuken.

Tom Kuhlman

Ik ben zeer tevreden over de badkamer die Grando heeft geleverd. Alles was tot in de puntjes verzorgd, advies was professioneel, de installateurs hebben goed gewerkt, lichte schade tijdens de sloop... Ik ben zeer tevreden over de badkamer die Grando heeft geleverd. Alles was tot in de puntjes verzorgd, advies was professioneel, de installateurs hebben goed gewerkt, lichte schade tijdens de sloop netjes hersteld, en alles correct afgehandeld.

Geen.

Rob Twelker

Vanaf het moment dat wij bij Grando Purmerend binnen kwamen in maart tot en met de oplevering van vloer en keuken in augustus, niets dan lof. Intensieve en goede communicatie met Nouska (en soms met... Vanaf het moment dat wij bij Grando Purmerend binnen kwamen in maart tot en met de oplevering van vloer en keuken in augustus, niets dan lof. Intensieve en goede communicatie met Nouska (en soms met Gijs-Jan). Terugbel afspraken werden keuring nagekomen. Bij de levering ontbrak niets en de montage werd zeer bekwaam uitgevoerd door een topmonteur: Erik.
De keramisch parketvloer, niet eenvoudig te leggen, werd gelegd door Rafiek en ligt er prachtig bij. Na de oplevering kwam Nouska nog langs met een fles bubbels om persoonlijk het eindresultaat te bekijken: Chapeau!!!