Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Vos

Direct bij binnenkomst wordt er goed naar onze wensen geluisterd.
Direct bij binnenkomst wordt er goed naar onze wensen geluisterd.
Aan de hand hiervan is er een ontwerp gemaakt. In een persoonlijk gesprek werd aangepast op onze persoonlijke wensen maar veel belangrijker is dat er werd meegedacht in de (on)mogelijkheden.
Wij vonden het erg prettige dat er ook verder gekeken werd dan de gebaande paden en standaard ontwerpen.
Dit alles heeft geresulteerd in een keuken welke niet alleen erg praktisch maar ook mooi is.

"Problemen" welke bij/na de plaatsing van de keuken naar voren zijn gekomen, werden allen prima en vakkundig opgepakt. Uitstekende service!

Geurts

Goede vakmensen, Levert niet alleen keuken, maar ook alle werkzaamheden die noodzakelijk zijn(Totale verbouwing).

kuijpers

Vorig jaar een keuken bij grando uden gekocht Dit is de tweede keuken die wij hier kopen. Ook 15 jaar geleden waren wij zeer tevreden. Niets is er mis gegaan , alles keurig op tijd geleverd en... Vorig jaar een keuken bij grando uden gekocht Dit is de tweede keuken die wij hier kopen. Ook 15 jaar geleden waren wij zeer tevreden. Niets is er mis gegaan , alles keurig op tijd geleverd en gemonteerd. Ook zijn we erg goed geholpen door een medewerker van grando.( ton hanegraaf). Als we ooit nog een nieuwe keuken nodig hebben gaan we weer naar grando uden.

Leeijen

Prima werk, goed advies, voor de tweede keer een keuken gekocht.

A Noniem

Een betrouwbaar adres met een vast klein team medewerkers. Door de samenwerking met Jeanb-Paul vd Wijst wordt een compleet product geleverd.

Hendriks

Werden netjes behandeld en het plaatsen van de keuken was ook oke.

Oving

Totaal project inclusief verbouwing en aanschaf nieuwe keuken uitgevoerd door Grando van der Wijst . Alle wensen besproken en in 3d ontwerp gevisualiseerd. Uitvoering volledig volgens verwachting en... Totaal project inclusief verbouwing en aanschaf nieuwe keuken uitgevoerd door Grando van der Wijst . Alle wensen besproken en in 3d ontwerp gevisualiseerd. Uitvoering volledig volgens verwachting en planning gerealiseerd.

van den Bosch

Reactiesnelheid en adviezen zijn goed.
Ideeën mbt verhoudingen ruimte zijn ook goed.
Service is ook prima.