Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Linde Sliedrecht

Wij hebben met Grando echt een super keuken uitgezocht. De keuken is echt helemaal zo geworden zoals ik hem in mijn hoofd had. De service is top. Afspraak is afspraak. Eens een klant, altijd een... Wij hebben met Grando echt een super keuken uitgezocht. De keuken is echt helemaal zo geworden zoals ik hem in mijn hoofd had. De service is top. Afspraak is afspraak. Eens een klant, altijd een klant. Dat gevoel is nu, bijna een jaar na het 1e contact nog steeds zo.

j. van Vonno

Goede ervaring!

W. de Wit

Geweldige vakmensen

van der Miessen

Mooie showroom, fijn personeel..niet opdringerig..EN geen rare offertes/aanbiedingen, die ineens 5 tot 10.000 euro verschillen, als je besluit nog eens na te denken... ( heb ik 2 x ervaren bij... Mooie showroom, fijn personeel..niet opdringerig..EN geen rare offertes/aanbiedingen, die ineens 5 tot 10.000 euro verschillen, als je besluit nog eens na te denken... ( heb ik 2 x ervaren bij andere keukenmerken..en vond dat zeer onbetrouwbaar,) Bij van der Wijst/Grando informeren ze U reeel over de prijzen, denken met uw budget mee!..en luisteren naar wat U wilt!
tot slot:..EEN SUPER SERVICE !! Ze komen meteen wanneer er iets niet in orde is..TOP!!

Bergacker

Grando Uden heeft erg goede service verleend met de problemen die wij hadden vanuit een andere Grando vestiging. Dit door een complete oplossing te bieden voor problemen die wij alle lange tijden... Grando Uden heeft erg goede service verleend met de problemen die wij hadden vanuit een andere Grando vestiging. Dit door een complete oplossing te bieden voor problemen die wij alle lange tijden hadden en niet werden opgelost door de verkopende partij. Ivo, nogmaals bedankt!

ten Oever - van de Kar

Alles was netjes verzorgd, er werd vakkundig gewerkt, bijna zonder te pauzeren. Zeer tevreden over het personeel!

kusters

Gastvrij ontvangst en persoonlijke aandacht, denken met je mee en je gaat met een goed gevoel naar huis.
je weet wat je zelf moet doen en wat hun voor je doen met plaatsen van de keuken en je krijgt een zeer mooie 3d tekening en goede technische tekening,

Van den broek

Er waren zoveel negatieve ervaringen dat er ffff geen positieve ervaring te binnen wil schieten!!!!