Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Dani Ursem

Bij binnenkomst al meteen een goed gevoel!
Bij binnenkomst al meteen een goed gevoel!
Erg blij met Marjolein die ons van begin tot het eind heeft geholpen in het samenstellen van onze droom keuken. Mijn vooroordeel welke ik had van een reguliere keukenboer met absurde kortingen en onder druk worden gezet is helemaal weggenomen. Ik kom de volgende keuken zeker weer uitzoeken bij Grando van der Wijst!

Helen

Snel en vakkundig geholpen

Sander Zwiers

Zeer goede adviseurs bij Grando Uden. Ook de montage was super netjes gedaan. Heel erg tevreden en zeker een aanrader om eens langs te gaan en een kijkje te nemen in de mooie showroom! We zijn super... Zeer goede adviseurs bij Grando Uden. Ook de montage was super netjes gedaan. Heel erg tevreden en zeker een aanrader om eens langs te gaan en een kijkje te nemen in de mooie showroom! We zijn super blij met onze keuken!!!

Ga zo door!

A. van der Linden

Jaren geleden keuken geplaatst en super tevreden. Nu na verlopen van garantie zijn de koelkastgeleiders stuk.
Zelf wezen halen in Uden moest ik voor een beetje plastic €20,- betalen.

van Tilburg

Kwaliteit van materialen is goed, communicatie was slecht. Moest zelf steeds bellen om informatie te krijgen.

Guido de La Roij

Wij zijn erg goed geholpen door Grando keukens. In het voortraject is er veel tijd genomen om details door te spreken. Dat gaf ons een heel goed gevoel. Plaatsen van de keuken zelf werd gedaan door... Wij zijn erg goed geholpen door Grando keukens. In het voortraject is er veel tijd genomen om details door te spreken. Dat gaf ons een heel goed gevoel. Plaatsen van de keuken zelf werd gedaan door twee monteurs die heel netjes waren en ook mee dachten. Er waren wel wat foutjes in het proces maar alles werd goed verholpen. Wij zullen zeker Grando aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Huinink

Prima geholpen in showroom en meedenken over oplossingen. Thuis goed advies gehad. Werkzaamheden netjes en vlot uitgevoerd

Miranda van Doorn

Goed begeleid mooie tekening goed gedetailleerd

Chris van Gaal

Vriendelijk bedrijf met een accurate werkwijze en personeel met verstand van zaken.

Miriam van Heeswijk

We zijn heel tevreden over Grando Uden, hier hebben we het afgelopen jaar zowel de badkamer als keuken uitgezocht. Naast prettige begeleiding en goede ideeën zijn we heel blij met het eind... We zijn heel tevreden over Grando Uden, hier hebben we het afgelopen jaar zowel de badkamer als keuken uitgezocht. Naast prettige begeleiding en goede ideeën zijn we heel blij met het eind resultaat. Ook weten we doordat onze vorige keuken ook van de Grando afkomstig was dat service nadien prima is.

Reactie Grando.nl:

Beste Miriam,
Wat fijn om te horen dat alles naar wens is. Dat horen wij natuurlijk graag.
Bedankt voor het delen van uw ervaring!
Vriendelijke groet,
Grando Retail