GP Groot

Marianne Verburg

Bak voor schoon puin

Uw beoordeling:

Bak nodig om de tuin tegels in het weekend af te voeren , vrijdag is hij gebracht maandag keurig ( vol) weer op gehaald

Reactie GP Groot:

Beste mevrouw Verbrug, bedankt voor uw mooie cijfer en review die u geeft met betrekking tot onze dienstverlening. Altijd fijn om te lezen dat onze klanten tevreden zijn met onze dienstverlening.... Beste mevrouw Verbrug, bedankt voor uw mooie cijfer en review die u geeft met betrekking tot onze dienstverlening. Altijd fijn om te lezen dat onze klanten tevreden zijn met onze dienstverlening. Prettig weekend alvast gewenst en graag tot ziens!

Sjors Vlaar

Prima geregeld met kleine kantekening

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw review en het mooie cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Mocht u in de gelegenheid zijn dan zou ik graag van u willen weten wat de kleine kanttekening inhoud, misschien... Bedankt voor uw review en het mooie cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Mocht u in de gelegenheid zijn dan zou ik graag van u willen weten wat de kleine kanttekening inhoud, misschien kunnen we iets voor u oplossen. Ons e-mailadres: verkoop@gpgroot.nl t.a.v. Claudia. Mochten we in de toekomst weer iets voor u kunnen betekenen dan horen we u graag.

Frank Van zijl

Prefectperfect

Uw beoordeling:

Alles keurig en perfect geregeld

Reactie GP Groot:

Bedankt voor het mooie cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening, hij is altijd fijn om te lezen dat onze dienstverlening wordt gewaardeerd. Mochten we in de toekomst weer iets voor u kunnen... Bedankt voor het mooie cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening, hij is altijd fijn om te lezen dat onze dienstverlening wordt gewaardeerd. Mochten we in de toekomst weer iets voor u kunnen betekenen dan horen we u weer graag.

Bouwbedrijf Heffelaar

Concurrerende prijs

Uw beoordeling:

De prijs per container zou iets concurrerender mogen zijn.

Reactie GP Groot:

Bedankt voor de mooie review en het cijfer dat u geeft aan onze dienstverlening. Mochten we weer iets voor u kunnen betekenen dan horen we u graag.

John Oudejans

Snelle levering en afvoer van container met bouwafval!

Perfect!

Reactie GP Groot:

Beste meneer Oudejans, bedankt voor uw prachtige cijfer met betrekking tot onze dienstverlening. Graag tot ziens en een prettige dag gewenst!

Herman Klut

Prima geregeld

Uw beoordeling:

Aan- en afvoer was prima geregeld. Zou alleen van tevoren worden gebeld wat in beide gevallen niet is gebeurd. Verder geen opmerkingen.

Reactie GP Groot:

Beste meneer Klut, bedankt voor uw mooie cijfer met betrekking tot onze dienstverlening. Wij gaan u feedback zeker bespreken met de desbetreffende afdeling. Prettige dag en graag tot ziens!

Anthonius Koelemij

Keurig netjes op afspraak, geen probleem bij een week verlenging

Uw beoordeling:

Vriendelijk bedrijf naar de klant toe...

Reactie GP Groot:

Beste meneer Koelemij, hartelijk dank voor uw fantastische review en compliment! Uw mening is voor ons als GP Groot zijnde erg belangrijk. Graag tot ziens.

Ton Kamperdijk

1 aandachtspuntje

Uw beoordeling:

Er was een groot en zwaar bureaublad van de container gegleden en was op het trottoir blijven liggen. Gelukkig kon ik een stationsauto gebruiken om het blad alsnog af te voeren naar de stort. Kon... Er was een groot en zwaar bureaublad van de container gegleden en was op het trottoir blijven liggen. Gelukkig kon ik een stationsauto gebruiken om het blad alsnog af te voeren naar de stort. Kon alleen met de container of stationsauto afgevoerd.

Reactie GP Groot:

Beste meneer Kamperdijk, hartelijk dank voor uw mooie cijfer. Fijn om te lezen dat het afvoeren van het bureaublad is geluk. Prettige dag gewenst en graag tot ziens!

Michelle vw

Uw beoordeling:

Goed, maar tot 2 keer toe geen belletje gehad van te voren. Zet het dan ook niet neer als optie.

Reactie GP Groot:

Beste mevrouw van Westrop, bedankt voor uw review. Wij gaan dit zeker bespreken met onze afdeling. Fijn om te lezen dat de overige dienstverlening wel naar wens was. Prettige dag gewenst en graag... Beste mevrouw van Westrop, bedankt voor uw review. Wij gaan dit zeker bespreken met onze afdeling. Fijn om te lezen dat de overige dienstverlening wel naar wens was. Prettige dag gewenst en graag tot ziens.

Zillah Broerse

Snelle levering en ophaaldienst

Uw beoordeling:

Doen wat ze moeten doen. Snel geregeld en vriendelijke medewerkers aan de telefoon.

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw mooie cijfer en review met betrekking tot onze dienstverlening. Prettige dag gewenst en graag tot ziens!