Rogier Kristians

Alhoewel de tas die ik wilde toch niet leverbaar bleek werd dit met een zeer persoonlijke noot gecommuniceerd. En de volgende dag had ik al een betere keus in huis.

harry span

Niet goed bereikbaar

Niek Nijenhuis

Prettig, snel, professioneel

Jos Alberts

Doet wat ze schrijven. Snel met reactie op vraag.

Reactie Golftaspro:

Dank je voor positieve beoordeling!

Gerrit Goor

Snelle levering, hoewel een gedeelte niet geleverd werd Heb een aantal weken gewacht, maar het restant werd niet geleverd De fout zat niet bij de leverancier, maar bij de ? Heb keurig op tijd het... Snelle levering, hoewel een gedeelte niet geleverd werd Heb een aantal weken gewacht, maar het restant werd niet geleverd De fout zat niet bij de leverancier, maar bij de ? Heb keurig op tijd het niet geleverde gedeelte gecrediteerd gekregen Proficiat ?

Reactie Golftaspro:

Bedankt voor je positieve beoordeling, helaas werkte PostNL dit keer niet mee.

Alexander Vries De

Erik Tervooren

Ronduit slecht. Order geplaatst voor een golf trolley op 30.06.21 en op 2.07.21 nog steeds niet ontvangen door PostNl. Navraag leerde dat de bestelde artikelen dubbel waren verkocht! Een... Ronduit slecht. Order geplaatst voor een golf trolley op 30.06.21 en op 2.07.21 nog steeds niet ontvangen door PostNl. Navraag leerde dat de bestelde artikelen dubbel waren verkocht! Een alternatief in de vorm van hetzelfde artikel maar in een andere kleur kon evenwel wel worden bestelld. Dit meteen gedaan maar tot op heden 6 juli niets ontvangen door PostNl en ook niets bmeer gehoord van Koen Kornegoor. Zeer slechte service!

Beste Erik,
Ik baal van uw vervelende ervaring, deels ook door vertraging bij PostNL.
Hopelijk hebben wij het uiteindelijk toch goed voor u opgelost.
Groet,
Koen

Krijgsman

Goede service, klantvriendelijk

Huub

Golftas gekocht. Goede kwaliteit en sneller geleverd dan verwacht.