Golf123

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

Flexibiliteit en het meedenken in ‘n oplossing.

Hans

Snelle en duidelijke website

Snelle afhandeling en levering

Erg goed

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

De bestelling plaatsen gaat erg makkelijk en er wordt duidelijk aangegeven wanneer het pakket wordt bezorgd

LvD

Zeer positief! Kwalitiet en prijsverhouding Top. Ook super dat je met een degelijke budget set (ik Golf al jaren) kan kiezen tussen lengte en verschillende grips! Verder is de klantenservice erg... Zeer positief! Kwalitiet en prijsverhouding Top. Ook super dat je met een degelijke budget set (ik Golf al jaren) kan kiezen tussen lengte en verschillende grips! Verder is de klantenservice erg professioneel en wordt alles echt snel opgestuurd. Ze hebben er zeker een nieuwe trouwe klant bij!! Ga zo door ;-))

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

Klantenservice en bezorging en oplossingsgericht. Mooi aanbod, voor iedere Golfer iets wils.

Lo

Zeer positief

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

Klantvriendelijkheid en snelheid van het opsturen

Een prettig website met mooie producten

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

Goede en snelle levering, ik had het de volgende dag al in huis.

Stefan

Communicatie

Slecht, kreeg een kapotte afslagmat toegestuurd, vol lijmresten en nog natte lijm. Op eigen kosten retour gestuurd. Al ruim 2 weken geleden. Niets gehoord, geen geld terug, geen reactie op mijn... Slecht, kreeg een kapotte afslagmat toegestuurd, vol lijmresten en nog natte lijm. Op eigen kosten retour gestuurd. Al ruim 2 weken geleden. Niets gehoord, geen geld terug, geen reactie op mijn berichten

Niets

Reactie Golf123:

Beste,
Beste,
Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We hebben uw retourzending in goede staat ontvangen en onmiddellijk de opdracht gegeven om het door u betaalde bedrag terug te storten. Er lijkt echter een technisch probleem te zijn geweest waardoor de terugbetaling niet onmiddellijk werd verwerkt. We willen u verzekeren dat dit inmiddels is gecorrigeerd en dat het bedrag naar uw rekening zou moeten zijn teruggestort.
Bij [Uw Bedrijfsnaam] streven we ernaar om producten van gerenommeerde merken te leveren die voldoen aan hoge kwaliteitseisen. Hoewel het zeldzaam is, kunnen er soms defecten optreden als gevolg van opslag- of fabricagefouten. We willen benadrukken dat dit slechts zelden voorkomt, maar onze intentie is altijd om hoogwaardige producten te leveren.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We waarderen uw begrip en geduld in deze kwestie. Als er nog verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Golf123.nl Team

Frank Nijenhuis

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

Updates over de status van de bestelling en wijze van communicatie. Daarnaast de opties die geboden worden bij het product zoals kostenloos andere grips. Top!

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

makkelijke site en snelle afhandeling