Golf123

Wim Schillebeekx

Wel, het duurde wel even alvorens mijn bestelling geleverd werd. 14 dagen is misschien toch net iets te lang.

Bestelproces 👌

R Kuijper

Redelijk. Product werd snel geleverd. Normaal geprijst. Jammer was dat de wieltjes bekleed zijn met plastic in plaats van met rubber zoals de originele wielen. Was een teleurstelling

Snelle levering.

Reactie Golf123:

Beste, ,
Beste, ,
Dank u wel voor uw feedback. We hebben uw klacht grondig onderzocht en vastgesteld dat u inderdaad de originele wielen van de Clicgear heeft ontvangen. Het is mogelijk dat de nieuwe wielen inderdaad enigszins qua materiaal kunnen afwijken van de oudere modellen. Echter, we willen benadrukken dat de kwaliteit van de nieuwe wielen niet slechter is dan die van de oudere versies.
Clicgear streeft er altijd naar om haar producten te verbeteren en up-to-date te houden, zodat ze aan de hoogste kwaliteitsnormen voldoen. We hopen dat u nog steeds kunt genieten van het gebruik van uw Clicgear trolley met de nieuwe wielen.
Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Golf123 Team

Bas Kamphuis

Positief

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

Makkelijk bestelproces en snel geleverd

P Dam

Slecht

Niet veel

Reactie Golf123:

Beste Koert,
Het spijt ons te horen dat u niet volledig tevreden bent over uw ervaring met ons. We streven ernaar om onze klanten altijd de beste service te bieden.
We hebben even...
Beste Koert,
We hebben even uitgezocht wat er fout is gegaan. Uw garantieclaim is afgehandeld op basis van de foto die u heeft verstrekt, zonder verder onderzoek naar de schoen. Hiermee hebben we geprobeerd het proces voor u te vergemakkelijken. U heeft een tegoedbon ontvangen voor de aankoopwaarde van uw defecte golfschoenen. U tegoed heeft u ingezet voor het aanschaffen van een golftas. Omdat de door u gekozen golftas niet leverbaar was, hebben we u als compensatie een doosje golfballen aangeboden. Door een fout van onze kant zijn deze ballen echter niet tegelijk met de vervangende golftas verzonden. We waarderen uw begrip en geduld hierin en hebben zoals afgesproken de ballen nagestuurd.
We erkennen dat bij het aanbieden van flexibele oplossingen buiten onze standaardprocedures er soms fouten kunnen optreden. Onze standaardprocedure houdt inderdaad in dat defecte producten teruggestuurd worden voor onderzoek. We hopen dat we ondanks dit voorval nog steeds uw vertrouwen hebben en dat we in de toekomst weer aan uw verwachtingen kunnen voldoen.
Het Golf123.nl team,

Jansen

Goede ervaring

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

snelle reactie naar aanleiding van vraag. App contact was goed