Golf123

Heel goed

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

Snel antwoord op vragen en snel geleverd!

Alain Bailleul

Zeer positief

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

Snelle levering ondanks een last minute change van mijn bestelling. Alles oerdegelijk verpakt. Een prettige online shopping ervaring.

Anna Kordatzaki

Heel positief

Flexibel,snelle levering

Birgitte van Leemput

Geen idee, ik heb de artikelen niet ontvangen van GLS

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

Tot nu ben ik ontevreden, aangezien mijn bericht over het vermiste pakket niet beantwoord wordt.

Reactie Golf123:

Het spijt ons ten zeerste dat u problemen heeft ondervonden met de levering van uw pakket. We begrijpen dat dit erg frustrerend kan zijn. Volgens de informatie die we van GLS hebben ontvangen, zou... Het spijt ons ten zeerste dat u problemen heeft ondervonden met de levering van uw pakket. We begrijpen dat dit erg frustrerend kan zijn. Volgens de informatie die we van GLS hebben ontvangen, zou uw pakket al geleverd moeten zijn.
Mogelijk is er een misverstand geweest en is het pakket per abuis bij de buren afgeleverd. Heeft u al gecontroleerd of uw buren het pakket misschien hebben aangenomen? Dit gebeurt soms als de ontvanger niet thuis is op het moment van levering.
Om u verder te helpen en dit probleem op te lossen, zullen we direct contact opnemen met GLS om te verifiëren wat er precies is gebeurd met uw pakket. We streven ernaar om dit zo snel mogelijk op te helderen en ervoor te zorgen dat uw pakket bij u terechtkomt.
Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt, en we zullen ons uiterste best doen om dit zo spoedig mogelijk voor u op te lossen

Krijgh

Ron G. J. Meels

Positief

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

Binnen paar dagen correct golftas geleverd, moest er zelf wel achteraan bellen om te vernemen wanneer tas er was in winkel want ik zou hem ophalen. Correct opgelost door winkel medewerker.

Vanessa

Pakket nog steeds niet ontvangen; ik heb jullie email gestuurd en vis WhatsApp gecontacteerd
Het pakket is ook niet in de parcelshop

Aanbod

Ellen Krouwel

Goed. Leveringstijd zoals telefonisch toegezegd.

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

Telefonisch goed bereikbaar. Groot aantal nodig? Direct antwoord.

Andre.de Brandt

Prettig

ruim orverzichtelijk

Paul

Uitgebreid assortiment, snelle levering

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

Communicatie over bestelling en snelle en goed verpakte levering