Golf123

Slecht, kreeg een kapotte afslagmat toegestuurd, vol lijmresten en nog natte lijm. Op eigen kosten retour gestuurd. Al ruim 2 weken geleden. Niets gehoord, geen geld terug, geen reactie op mijn berichten

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

Niets

Reactie Golf123:

Beste,
Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We hebben uw retourzending in goede staat ontvangen en onmiddellijk de opdracht gegeven om het door u betaalde bedrag terug te storten. Er lijkt echter een technisch probleem te zijn geweest waardoor de terugbetaling niet onmiddellijk werd verwerkt. We willen u verzekeren dat dit inmiddels is gecorrigeerd en dat het bedrag naar uw rekening zou moeten zijn teruggestort.
Bij [Uw Bedrijfsnaam] streven we ernaar om producten van gerenommeerde merken te leveren die voldoen aan hoge kwaliteitseisen. Hoewel het zeldzaam is, kunnen er soms defecten optreden als gevolg van opslag- of fabricagefouten. We willen benadrukken dat dit slechts zelden voorkomt, maar onze intentie is altijd om hoogwaardige producten te leveren.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We waarderen uw begrip en geduld in deze kwestie. Als er nog verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Golf123.nl Team

Score voor Golf123: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee