Golf123

Koert Gerritsen

Slecht

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

Niet veel

Reactie Golf123:

Beste Koert,
Het spijt ons te horen dat u niet volledig tevreden bent over uw ervaring met ons. We streven ernaar om onze klanten altijd de beste service te bieden.
We hebben even uitgezocht wat er fout is gegaan. Uw garantieclaim is afgehandeld op basis van de foto die u heeft verstrekt, zonder verder onderzoek naar de schoen. Hiermee hebben we geprobeerd het proces voor u te vergemakkelijken. U heeft een tegoedbon ontvangen voor de aankoopwaarde van uw defecte golfschoenen. U tegoed heeft u ingezet voor het aanschaffen van een golftas. Omdat de door u gekozen golftas niet leverbaar was, hebben we u als compensatie een doosje golfballen aangeboden. Door een fout van onze kant zijn deze ballen echter niet tegelijk met de vervangende golftas verzonden. We waarderen uw begrip en geduld hierin en hebben zoals afgesproken de ballen nagestuurd.
We erkennen dat bij het aanbieden van flexibele oplossingen buiten onze standaardprocedures er soms fouten kunnen optreden. Onze standaardprocedure houdt inderdaad in dat defecte producten teruggestuurd worden voor onderzoek. We hopen dat we ondanks dit voorval nog steeds uw vertrouwen hebben en dat we in de toekomst weer aan uw verwachtingen kunnen voldoen.
Het Golf123.nl team,

Score voor Golf123: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee