Gerrit

Goede service zowel brengen als halen

Beschrijf hier uw ervaring

Container mooi op tijd geleverd en ook netjes weer opgehaald. Hoefde er niet voor thuis te blijven

Shelena

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Aangegeven dat ik de container in de ochtend wilde hebben. Container kwam om half 9 in de ochtend. Tuinmannen konden gelijk aan de slag. Super!

Denise Boeren

Heel goed

Vriendelijk personeel goede service

Jan Willem Klinkhamer

De puinbak werd netjes op tijd geleverd en weer opgehaald.

Beschrijf hier uw ervaring

Men zou 's-middags de bak neer komen zetten maar de chauffeur was er 's-ochtends al.

Frans van Leeuwen

Komt afspraak zeer goed na.

Beschrijf hier uw ervaring

de container netjes op plek gezet wat voor ons gunstig was

Rijk Van Vulpen

Prima geregeld

Prima geregeld

Tennessee Romilio Antonia

Tot nu toe was het behandeling positief en correct.

Beschrijf hier uw ervaring

Mijne ervaring is 8 op het schal van 1 tot a met 10.

Koen van Riel

Eerste keer dat ik hier een container bestel

Beschrijf hier uw ervaring

container is op de dag geleverd dat zou moeten. dat is goed.
container is op de dag geleverd dat zou moeten. dat is goed.
wel had ik de keuze gemaakt om hem te laten afleveren tussen 12:00-18:00. maar helaas is hij geleverd om 08:15. en staat hij nu op de verkeerde plek. ook omdat ikzelf niet aanwezig was. omdat ik mijn werk rooster heb aangepast op de 12:00-18:00 levertijd

Ardie Balder

Te weinig communicatie. Voorkeur voor ochtend om 14:30 niets gehoord. Mail gestuurd en werd in 15:30 geleverd

Communiceer

Myrna van den Brink

Nooit problemen 10 jaar geleden niet en nu weer niet. Netjes vooraf een mail met mogelijke uitloop vanwege de drukte, maar toch op tijd geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Accuraat, overzichtelijk site, altijd de goedkoopste geweest, vriendelijke chauffeur/ personeel