MP van Selm

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

eenvoudig bestellen, snelle levering en de beste prijs

Paul Ketting

Goede en snelle service

duidelijke website

Joke Ammann

Prima de container was erg vroeg maar ze hebben ons keurig gebeld en hem op een goede plek geplaatst .

Alles was goed

İnterieurafwerkingsbedrijf Kozan

Top Container Service

Beschrijf hier uw ervaring

Bestel al jaren de container hier, ze zijn inderdaad de goedkoopste en de beste.

H.T. Ipekci

Ik ben all jaren klant, altijd ging goed gegaan.

Goede service en prijs…

Anja Bastings

Prima. Alleen ophaal formulier website werkte niet. Accepteerde order nummer niet.

Prima telefonisch contact.

Kruijt

Snel makkelijk en goedkoop

Wat wil je nog meer!

R. De Windt

Goede service, volgens afspraak en ze bellen netjes om door te geven dat ze er zijn en waar ze de container zullen plaatsen. Wij gaven door om de container voor de tuin te plaatsen maar dit kon niet... Goede service, volgens afspraak en ze bellen netjes om door te geven dat ze er zijn en waar ze de container zullen plaatsen. Wij gaven door om de container voor de tuin te plaatsen maar dit kon niet ivm geparkeerde auto's. Ze hebben de container netjes geplaats op een plek waar we makkelijker erbij konden komen.

Beschrijf hier uw ervaring

Een fijne ervaring, vooral omdat je zelf mag aangeven wanneer de container weer opgehaald mag worden. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Muhittin Yetis

Alles was netjes. Prima. Alleen een ding: we mogen de open container niet plaatsen in de weekend. Dat wist ik niet. Jullie kunnen misschien informatie geven voor de huren

Ja

Ron Blom