Philip Broers

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Snel besteld online en op de dag v reservering op tijd geleverd op de door ons gewenste plek

Astrid

Heel positief!

Beschrijf hier uw ervaring

Op het allerlaatst op een feestdag een container besteld, maar binnen een dag is de container al geplaatst! Top service!

Leonieke Versteeg

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service en snelle levering

Glynes Tilborg

Goede ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Bak was snel geleverd en op een prima plek neergezet

ronald

Zeer goede en snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Alles mooi en snel geregeld en geplaatst

Gokhan Atay

Zeer slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Heb meerdere malen gevraagd of ze mij willen bellen om te aangeven waar het geplaatst kon worden.
Helaas ben ik niet gebeld en ze hebben het midden op grasveld gezet met lage kant tegen bosjes.
Kon hele weekend niet met kruiwagen bij omdat het verkeerd stond.
Na gebeld te hebben met chauffeur heeft hij toegegeven dat het zijn fout was maar had ik natuurlijk niks meer aan.

Reactie Containerservice:

Chauffeur heeft zich gemeld bij de dochter van de klant.
Die heeft telefonisch overleg gehad en de enige optie qua ruimte is deze plek.
Dochter (17 jaar)

Wietske Heatley

Prima ervaring!

Beschrijf hier uw ervaring

Website duidelijk, levering container goed, ophalen ook snel en zonder problemen. Vriendelijke chauffeur.

Bob Roos

Dick Versteeg

Netjes en correct

Beschrijf hier uw ervaring

Werd goed voorgelicht en duidelijk

Van Alphen Openhaarden

Netjes op tijd geleverd en telefonisch overleg gehad over de plek van de container bij afleveren.

Beschrijf hier uw ervaring

Container was netjes op tijd geleverd. Telefonisch contact gehad op dag van plaatsing waar de container precies moest komen te staan.