Marcel Gevelaar

Hele goede service qua levering van de bestelling en ook qua het ophalen van de bestelling..

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer netjes op tijd van het leveren van de bestelling en ook het ophalen was zeer snel.
Dus hele goede service van dit bedrijf.

Paul Radoux

Komen afspraken na

Simon Florisson

Op tijd geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Hij heeft het neergezet zoals afgesproken

Wim Bruins

Channah

Helemaal top! Goed geregeld, alles online.
Nette, betrouwbare service voor een goede prijs!

Beschrijf hier uw ervaring

Volgens afspraak verlopen, helemaal tevreden! Volgende keer weer!

Mark de Groot

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes had de chauffeur gebeld waar dat ze er was en waar die geplaatst moest worden.

Kirsten

Beschrijf hier uw ervaring

Ik kwam het bedrijf tegen op google en bestelde de container voor de dag daarna. Jammer genoeg lukte het niet om het toen te brengen , maar kreeg super netjes een mail erover dat ik de container de... Ik kwam het bedrijf tegen op google en bestelde de container voor de dag daarna. Jammer genoeg lukte het niet om het toen te brengen , maar kreeg super netjes een mail erover dat ik de container de dag daarna het kreeg. Het contact was super en de container is ook heel snel weer opgehaald toen ik aangaf dat die weer opgehaald mocht worden. Top bedrijf

Frank van Assledonk

Prima ervaring met dit bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

De container netjes op afgesproken dag en plek geplaatst. En ook weer op de verzochte dag opgehaald.

Lorenzo Pola

Goed bedrijf

Helemaal top

Helma Lodders

Container gehuurd

Beschrijf hier uw ervaring

Prima! Keurige dienstverlening bij huur, plaatsing en via de mail ophalen te regelen!