Product informatie

Zeer snel geleverd. Goeie service

Snelle levering en een goede prijs.

De prijs

Levering was snel maar ben sneller gewend. Geen erg verbeterpunt dus

Marciano Dienaar

Goede service spullen goed verpakt.

Arne schulz

Zeer goed

Alles was gewoon goed

Blijf zo door gaan ,
Mvg Arne schulz

In twee dagen in huis, maar zonder enige communicatie. Klantenservice kon order wel in systeem vinden en bevestigen dat ze hem die dag gingen sturen, maar online was er niets te volgen. Helaas bleek...

Snelle levering.

Geen bevestigingsemail. Inloggen werkt niet. Geen track en trace code ontvangen.
Retourneerkosten voor klant.

Beste Mevrouw,

Bedankt voor je reactie.

Het is heel erg vervelend dat de communicatie weg is gevallen en dat de Track & Trace niet heeft gewerkt helaas komt het de laatste tijd vaker voor dat dit niet werkt dit zou kunnen komen omdat het heel druk is op dit moment.

Mocht dit nou de volgende keer weer gebeuren neem dan z.s.m. contact op met de klantenservice.

Bedankt voor je reactie.

Alles behalve de presentatie van het product zelf.

Ik bestelde 2 korte broeken in mijn normale maat. Aan de hand van de foto's op de website ging ik er vanuit dat deze kniehoogte zouden reiken, echter kwamen ze tot halverwege mijn bovenbenen. Retour en geld terug, maar had ik dit geweten, dan ik hier in eerste instantie nooit besteld. Misleidende foto's.

Beste Meneer,

Bedankt voor jou reactie.

heel erg vervelend om te horen dat de broek die jij besteld had te lang was. Helaas is het zo dat elk merk verschild van maat het ene merk heeft wat wijdere kleding en het andere merk heeft juist hele smalle kleding.

Het beste is dan ook om naar de Winkel te gaan en zelf te gaan passen dan weet je meteen hoe het zit.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Had wel wat beter opgelet kunnen worden, heb 2 linker schoenen ontvangen.

Opletten wat je daadwerkelijk verstuurd naar de klant, dit is een stomme fout die onnodig was geweest als je ook daadwerkelijk checkt wat je opstuurt.

Beste Mevrouw,

Bedankt voor je reactie.

het is inderdaad heel erg vervelden dat er twee linker schoenen zijn verstuurd naar jou we zullen in de toekomst hier beter op gaan letter.

Bedankt voor het verbeterpunt.
Nogmaals onze excuses voor dit voor geval.

mr.gonzo

Fijne winkel met precies de kleding die ik zoek ! Scherpe sale aanbiedingen en een bezoek aan de winkel in Rotterdam is altijd feestje.....met een glas cola !

Snelle verzending, goede sale aanbiedingen

Geen, ga zo door

Perfect, snelle bestelling, goed geleverd.

Snelle afhandeling