Product informatie

Sam

Top

Producten

Go britain

Goede kwaliteit, en heel klantvriendelijk :)

Redelijk

Mooie producten.

Dag Henk,
Dag Henk,
We zijn eerlijk gezegd verbaasd over de inhoud van je review. Het klopt dat we recent een cap niet konden leveren, maar dit is recent gebeurd en niet 5 a 6 keer. Deze geschiedenis is bij ons niet bekend. Verder mag je natuurlijk vinden dat de prijzen hoog zijn echter heb je Dr. Martens boots voor de helft van de prijs bij ons kunnen aanschaffen. Dat is een mooi koopje toch?
We kunnen de review dan ook niet echt rijmen met wat er bij ons bekend is, maar alsnog bedankt voor de feedback!

Niels Terheggen

4 items gekocht maar maar 2 ontvangen. Na een week nog niks gehoord over een oplossing.

Mooie kleding

Kerstin Möhring

Prima pruct!

?

Hi Kerstin,
Thank you very much for your review.
See you soon.

Anton Beerthuizen

Klantvriendelijk en fijne webshop

Goed aanbod, klantvriendelijk

S

Verzend en retour kosten beide moeten betalen, 12 euro weg.

Mooie collectie

Hey Sofia,
Hey Sofia,
Wow! Dit is wel een hele slechte score. Bij een webshop is het natuurlijk altijd afwachten of je iets past of mooi vindt. Boven de 100 euro is er een gratis verzending en de retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening. Dit staat ook vermeld op de website.
Hopelijk waardeerde je de snelle verzending en retournering van je aankoopbedrag:).

Rafael Fernandez Bouwmeester

Alles goed

Hey Rafael,
Bedankt voor je review! We appreciate it:).

Steve

Fijne service en mooie producten

Alles

Hey Steve,
Bedankt voor de genomen moeite;).
We hopen je snel te zien in de winkel!

Johan

Minder enthousiast dan voorheen

Ik kan vlot dingen vinden die bij mijn smaak passen. Ik heb niemand gezien of gesproken, dus klantvriendelijkheid kan ik niet beoordelen.

Hey Johan,
Hey Johan,
Dank voor je eerlijke review. We doen er alles aan om het gemak van de website te verbeteren. We zijn er ons zeer van bewust dat de productomschrijvingen toegevoegd dienen te worden zoals een aantal jaren geleden. We zijn nu druk bezig met de nieuwe website en de productomschrijvingen zullen dan ook worden aangepakt:). Dit zal dan ook worden voltooid tegen de maand april. We horen tegen die tijd heel graag wat je er dan van vindt Johan!
Geniet van je dag!